charlotte27 Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 vis det blir gutt , vill samboern at han skal hete Hilmar, det syntes jeg ikke er noe fint, men hva syntes dere? meniger ja takk...
Vannmann35 Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 He, he - det var jo et morsomt innslag, ikke et navn man hører så ofte. Tror ikke jeg ville valgt det selv, men likevel et litt koselig, gammelt navn:-)
charlotte27 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2008 jo sant det, men skal IKKE hete det vis det blir gutt , nei.... hehe ja han samboern min liker gamle navn.. kan komme med forslag til gutte navn vis dere vill.
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 syns Hilmar er tøft, jeg Skikkelig mannfolknavn, mye bedre enn Noah, ihvertfall. Ellers, i den skikkelige mannfolkstilen: Hjalmar Haldor Håvard Brede Severin Amund Øyvind Konrad Bernhard Anton Albert Oskar
prebs Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Synes Hilmar var litt kult, jeg! Ellers hadde Karakter mange gode forslag: )
(Oktober) Skrevet 4. oktober 2008 #8 Skrevet 4. oktober 2008 Hilmar hadde ikke jeg gått med på hehe. Av den type gamle navn synes jeg ikke Edvard er så gale:)
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 Hilmar likte jeg ikke særlig godt - men synes Edvard er veldig flott!
charlotte27 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. oktober 2008 Tusen takk for svar.... ungen skal ikke hete det nei, men lurte hva dere syntes om det. jeg syntes det er litt vanskelig med guttenavn, når jeg har 2 gutter fra før og samboern har en gutt fra før.
prysseluskan Skrevet 5. oktober 2008 #11 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg synes Hilmar er kjempefint jeg : ) Liker også Hilmer, Helmer, Vilmer og Selmer. Og Hermod, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå