Mumrikken :) Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Heisann! Så på et innlegg under her at du testet negativt -igjen. Jeg er i ltt av den samme situasjonen som deg..nærmer meg 42 år med STORMSKRITT :-( og føler med deg! Tiden går uendelig fort i denne jakten på en etterlengtet graviditet! Jeg er inne i mitt fjerde forsøk og har forventet uttak/innsett i uke 42. Jeg leste at du har ett forsøk igjen i din andre 3-pakke, fikk du pakker på tre forsøk uten diskusjon tiltross for alderen? Jeg fikk beskjed både av Medicus og Hausken at vi damer over 40 ikke får kjøpe 3-pakker. jeg var 40 år når vi begynte, og det var visstnok grensen. Jeg var ferdig med min føste pakke i Juni, alle 3 forsøkene var negative! Nå fikk jeg "mast" meg til en ny pakke med 3 forsøk på Medicus, men til en høyere pris enn vanlig. Jeg sliter med for tynn livmorslimhinne og forhøyet FSH og LH i tillegg til alderen, men får ut mange egg hver gang. Nå har riktignok bare to og to utvikliet seg perfekt i de foregående forsøkene, men det skulle holde mer enn nok det da!!! ) Håper de finner ut litt mer om hvorfor spirene ikke fester seg hos deg, og at du lykkes på siste forsøket ditt i denne omgang!! )) Klem
mature42 Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Hei! Jeg begyndte hos Hausken da jeg nærmet meg 41.... Har aldri hørt noe om at 3 pakke ikke lot seg gjøre? Tvert i mot så oppfordret han oss til dette. Jeg blir 43 nå til jul ved mitt siste forsøk. Tror ikke vi tar noen ny pakke etter det. Min mann er litt bekymret for all hormontilførselen og konsekvenser dette kan medføre på sikt..... vi får se. De har høstferie hos Hausken denne uken. Så får vi bare høre hva han har å si til oss etter det. Vi er såkalte uforklarlig barnløs. Jeg har en sønn fra før på snart 16 år. Jeg kjenner ikke til FSH eller LH men håper du lykkes denne gangen du går i gang!!!!!! Skal følge med deg:-)))) klem tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå