Gå til innhold

Sp.m. til dere som har hatt blødninger.

Olianna

Anbefalte innlegg

Hei! Er i dag 5 +3. Opplevde det man frykter mest av alt, begynte å blø! Først fikk jeg typiske menssmerter, gikk på do, og da fikk jeg litt friskt blod på papiret. Er ikke mye, men blir rødt hver gang jeg tørker meg. Ringte vakthavende lege på sykehuset i Telemark, hvor vi har har forsøkene våres. Hun sa hun kunne se på meg med en gang, men jeg bor jo i Oslo, så litt lang reisevei for det.

Hun ba meg legge meg rett ut og ta det med ro. Se det an, og evt ringe Riksen eller Ullevål og spørre om jeg kunne komme på en sjekk i morgen.

Leser jo at det er relativt vanlig med blødninger i begynnelsen av graviditeten. Tenker også på at det kan jo være bivirkninger av Crinonen. Men man blir jo en smule hysterisk da. Kan jeg spørre hva dere andre har gjort i slike tilfeller? Typisk at dette skjer i helgen da.

Og gikk det bra med spirene deres?

Hilsen lettere hysterisk og lei seg

Fortsetter under...

Hei.

Hvordan går det med deg? Jeg har hatt blødninger i begge mine svangerskap. I første kom det etter sex og varte i mange mange uker. Blødde ikke mye, men nok til at jeg gikk med bind. Og så luktet det helt pyton. Andre gang begynte jeg å blø om natta. Skikkelig styrtblødde, masse ekle klumper og var sikker på at nu var det over. Var da i uke 9. Vi dro i full fart til sykehuset og ble tatt i UL som viste at alt var fint med den lille. Blødde bare i ca 3 timer, men sinnsykt mye.

Har også hatt 3 spontane og da har blødningene vært forbundet med smerte og tiltakende blødninger de nærmeste dagene.

Håper det går bra med deg. Lykke til

Annonse

Hei

Hvordan går det med deg? Skjønner veldig godt følelsen av å bli hysterisk.

Jeg fikk selv blødninger i uke 6 av svangerskapet. Ble da sykemeldt med beskjed om å ligge stille. Uka etter fikk jeg tidlig ultralyd på sykehuset, der de satt meg på en måneds kur med blødningsstoppende medisiner og beskjed om å ta det helt rolig.

Det hjalp heldigvis. Spiren klamret seg fast, og i november venter vi en liten gutt.

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...