Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ei lita prinsesse på 6, og begynte for snart 2 år siden prøvingen på nr. 2. Etter 2 SA og 1 MA har vi nå vært igjennom utredning, og den viser at min mann har dårlig sædkvalitet. Såpass dårlig at det vel så og si ikke er liv laga uten litt hjelp. Tenkte at jeg skulle ringe Aleris på Lillestrøm over helgen. Noen som har erfaringer med de? Er det andre klinikker dere heller anbefaler? Tips til hva jeg bør spørre om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg har men har ingen erfaring med private klinikker i oslo-området, men har sett her inne at noen bruker Aleris i Oslo.

Vi har samme problem som dere, nedsatt kvalitet på svømmerene, eller egentilig få svømmere. En ekspert på dette er dr Purvis som holder til på andrologisk senter. Han kunne ikke hjelpe typen min med å få opp antall svømmere, men det var godt å høre grunnen til at det var slik, nemlig en cyste!

Husk det tar ca 3 mnd fra sædcellene dannes til de kommer ut. Mannen kan ta e-vitaminer, zink og selen for å øke kvaliteten.

Masse lykke til:0)

Skrevet

Hei..........

Jeg har prøvd i 8 år til sammen. Har vært på riksen og St.Olavs i tr.hjem..

Så prøvde jeg Aleris i Oslo. Der ble det full klaff.Jeg nekter å tro at det var bare flaks. De virket utrolig proffe og tok oss alvorlig. De ville ha mange kontroller slik at ting gikk riktig for seg( det gjør sikkert de andre også men her ble vi utrolig godt mottatt)

Anbefales på det sterkeste..(Koster flesk da..men men..er verdt det..)

Er nå i uke 20..

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...