Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #1 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har i en lengre stund nå hatt litt ubehag i endetarmen når jeg har avføring (beklager intime detaljer:( ) Det føles virkelig som om det skal revne og jeg er blitt nesten engstelig for å gå ordentlig på do. Jeg har herpes genitalis og hadde mine første utbrudd rundt endetamen, mens de nå har flyttet seg mer mot perineum. Det skal sies at jeg har vært plaget med ganske hard mage ihvertfall det siste året, og det er som at det kommer ut avføring med masse pigger i. Jeg føler at huden gir etter...skikkelig vondt! Lurer på om det er herpes som er årsaken til at det er sånn?? Eller om det er hemoroider? Har ingen synlige, men det kommer blod på papiret titt og ofte (men om huden sprekker så blør det vel litt). Samtidig så får jeg endel sprekker i huden omkring perineum. Disse svir endel (har hatt dette lenge... før jeg i det hele tatt fikk herpes). Bruker mykt toalettpapir og prøver å ikke gnisse huden for mye. Mulig at tanga trusen gnager på dette punktet. Fikk mitt andre herpes utbrudd på 2 mnd nå, det har aldri skjedd før.. Er skikkelig frustrert over dette. Har ikke hatt et jævlig førstegangsutbrudd, men føler det har blitt verre og verre og kommer oftere... Noen andre som er plaget med det samme?? Tips og råd? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138831739-noen-andre-som-har-det-s%C3%A5nn-herpeshemoroide/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå