Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har maaange i en stor bolle, koker dem opp, og da tar jeg rene smokker hver dag, helt til de må kokes igjen. Mannen min sier at ingen andre har det, ca 10.14 stk.

Er det ingen andre som har det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har vi rundt 10 smokker, men har hatt over 20 i sirkulasjon tidligere. Koker bare smokkene innimellom nå, siden babyen er så stor, men passer alltid på å ha med noen rene ekstra, vil fortsatt helst ikke gi babyen smokker som har falt på f.eks butikk-gulv..

Skrevet

har vel 6 stk. Koker når jeg føler for det. Ikke hver dag.

Skrevet

Eldste har vel en 8-10 smokker nå(skal slutte snart), men på det meste har vi nok hatt over 20 stk samtidig.

Yngste bruker ikke smokk(heldigvis)

Skrevet

Jenta vår har ein smokk i senga og ein i vogna. Og så har eg reservesmokkar i skuffa på kjøkkenet. Ser ikkje vitsen med å slite ut mange på ein gong :o)

Skrevet

har 2 i sengen, 1 i lekegringen, 1 på vårt soverom, 1 på smokkelenke som brukes når vi skal ut, 1 i stellevesken i etui og 2-3 i reserve i en skuff på soverommet.

koker sjelden, men skyller ofte under rent vann.

snart 8 måneder.

Skrevet

lillegutt er mnd nå og vi har 4 0-2 mnd smokker, de er favoritten!! 2 ligger i sengen, 1 i vogna og en rundt omkring i huset. Vi har også 4 0-6 mnd smokker som vi driver å venner lillegutt til å bruke da de minste smokkene begynner å bli små rundt munnen.

Det skal sies at jeg synes det er morsomt å kjøpe smokker... Men har greid å begrense meg litt enn så lenge :)

Skrevet

Maaangeee.

På det meste hadde hun 5 smokker i senga. For at hun skulle finne en selv på natta. Så vi har vel hatt rundt 20 på det meste vi og. Men de må vel snart byttes ut. Kasta en idag.

Skrevet

En god del ja. Sikkert omtrent 10 - 12 stk + at jeg har bestilt 6 stk med navn på. Hater å ikke finne en sutt og syns derfor det er greit med mange. Jeg koker også og har dem i en bolle og bruker derfra. Men skyller bare under vann frem til neste gang jeg skal koke. eller tar den i munnen min hvis vi er på tur - gisp!!!!! Jada jeg vet det ikke er "lov"

Skrevet

Har ihvertfall 20 stk. Gjør slik som du, samler de i en boks og koker opp de som er brukte annenhver dag, sammen med flaskene. Tar frem tre rene smokker hver dag, der to ligger i sengen og en har vi med der vi oppholder oss. Neste morgen legges de brukte smokkene til koking. Liker å ha kontrollen på hvor de har vært og hvor lenge de har bært i bruk jeg. (er redd for sopp i munnen)

Skrevet

Maaange smokker, både 2 og 3 til hvert sett med klær. Smokken må jo stå i stil til klærne :-)

Har ei diger krukke med mange smokker, hvertfall 30 stk der. Alltid 3-4 stk som ligger i senga, samme i bilen og det finnes smokker i alle kriker og kroker i vognene.

Skjeldent jeg er på butikken uten å kjøpe en 2-pk.

Koker aldri smokker, dem brukes jo bare noen få dager likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...