Baby i vente Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Vi har en gutt som heter Jone. Snart får han en bror eller en søster. Men vi vet ikke helt hva vi vil kalle den neste. Det må liksom passe til Jone og det skal ikke være et veldig langt navn. Her er våre forslag så langt: (Hva synes dere om disse og har dere evt. andre forslag som kan passe?) Jenny, Ine, Malene, Adele, Tine Sølve, Heine, Gaute, Even, Simen
sonne Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Av jentenavna liker jeg Jenny og Malene. Synes kanskje Jenny blir litt for likt Jone, så ville nok gått for Malene. Av guttenavna liker jeg Even og Simen. Holder nok en liten knapp på Even.
prebs Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg ville tatt Malene og Simen. Jeg liker også Tine og Jenny, men synes begge blir litt like Jone.
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Jone og Jenny Jone og Heine Ellers er Adele og Sølve veldig fine!
prysseluskan Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Jone og Jenny (ikke Malene eller Adele, det blir helt feil..) Jone og Heine
Vannmann35 Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Jone og Heien passet veldig bra sammen, samt Jone og Tine :-) De andre jentenavnene ble for ulik i stilien til Jone. Hva med: Jone og Una Jone og Stine Jone og Eiril Jone og Siri
Millima Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 Jone og Tine eller Jone og Gaute Lykke til!
Nemofish Skrevet 4. oktober 2008 #8 Skrevet 4. oktober 2008 Vet om to brødre som heter Jone og Lodin! Synes det er stilig! )
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 Synes Jone og Heine ble kjempetøft! Likte også Jone og Even:) Av Jentenavnene likte jeg godt Tine, og det passser godt med Jone!
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #10 Skrevet 5. oktober 2008 Liker også godt Jenny, Madelen og Adele men synes de blir litt for "søte" i forhold til Jone, selom jeg liker disse navnene kjempe godt;-)
Baby i vente Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 7. oktober 2008 Takk for mange svar! Flere som har kommentarer? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå