dolly29 Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 hadde nok i overkant av 4 glass vin igår. Siste glasset var vel rundt 1.30. noen som vet når jeg kan amme igjen? ble ikke klokere på ammehjelpen... Var ikke noe tutlen når jeg la meg heller...
ventejenta Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Du kan jo sjekke denne promillekalkulatoren: http://www.dinside.no/motor/bil/verktoy/promillekalkulatoren/art219513.html Jeg drakk to øl i går. Siste ca 22.30. Ammet igjen kl 3 i natt.
dolly29 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2008 Sjekket på den siden, og i følge den så hadde jeg alkohol i blodet til i morgen kl 12. og det stemmer iallefall ikke....
ventejenta Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 men så du at den er fylt ut på forhånd? du må sette øl o.l. til 0 før du trykker på beregn.
dolly29 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2008 Ja jeg gjorde det. måtte dobbeltsjekke, for å være helt sikker. men jeg ammer nå jeg, tror ikke det er noe problem. Var jo ikke beruset heller
ventejenta Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 så merkelig, den har aldri vist noe sånn svar på meg... Men du kan helt sikkert amme nå ja!
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 Er det ikke ca 12 timer for å være sikker!? Er du kjørbar kan du amme, vente 3 timer pr enhet alkohol.. mener jeg å ha hørt.
TeddyRockspin Skrevet 4. oktober 2008 #8 Skrevet 4. oktober 2008 Melken har jo samme promille som ditt blod, så det avhenger jo av hvor mye man drikker. Hvis jeg drikker et par glass vin på kvelden så ammer jeg uten bekymring på natten. Mange sier jo at man skal vente 3 timer pr. enhet, men det tror jeg er å ta veldig godt i...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå