tante grusom master of law Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Er syk hele tiden, er så lei! Spiser variert kost, og vitaminer når jeg husker på det. Er det noe spesielt man kan gjøre?
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Homeopater bruker å være flinke til sånn, og anbefaler også barn med dårlig immunforsvar og forsøke det.
Libido- Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Da ville jeg gått til lege å sjekket alle lagrene.. kanskje du mangler noe?
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg sverger til multivitamin: Idoform immuno! Fåes kjøpt på apoteket.
tante grusom master of law Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2008 Takk for tips alle sammen! Skal se hva jeg skal gjøre!
lille sprelle Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 du er ikke alene! var dårlig hele svsk og veeeldig dårlig etterpå noen uker. Får infeksjon på infeksjon. Har funnet ut at jeg må late som om jeg er et persilleblad en stund - ikke fryse ikke trekk, ikke slite seg ut osv... + riktig kosthold selvsagt
hit og dit Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 Pass på å få i deg nok c-vitamin iallefall. Så har nok apoteket gode råd i forhold til kosttilskudd, ellers så er kanskje ikkje ein legevisitt det dummaste.
tante grusom master of law Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2008 Ja, det blir nok en tur til legen for å sjekke, jeg må mangle et eller annet viktig! Det skal ikke gå an å være syk så mye! Er frisk kanskje tre dager, før neste forkjølelse kommer... Blir nesten deprimert. Takk for svar:)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 4. oktober 2008 #10 Skrevet 4. oktober 2008 Kan Yang, fåes på helsekost. Er ettellerannet supersterkt middel som styrker det man har av immunforsvar. Har jaga bort noen UVI'er og andre infeksjoner med det. Kjenner man seg dårlig tar man hestedose noen dager til man føler seg bra, så vedlikeholder man med ettpar tbl for dag ettpar uker. Funker faktisk veldig bra. Og jeg er ikke sånn helsekost-frik, bare ramla over det ved en tilfeldighet.
Miramor Skrevet 4. oktober 2008 #12 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg skal være med å teste "nbg 24:7" som skal være bra for immunsystemet: "nbg 24:7 er et kosttilskudd som styrker og optimaliserer immunforsvaret. nbg 24:7 inneholder Norsk Beta-Glukan (NBG®), et 100 % naturlig virkestoff med dokumentert effekt. 2 kapsler nbg 24:7 kosttilskudd daglig er dokumentert effektivt og en billig forsikring for å bidra til å holde deg frisk. På samme måte som kroppen trenger trening for å kunne gjøre anstrengende og fysiske aktiviteter, krever også immunforsvaret vårt styrkeprøver for å utvikle et godt forsvarsverk. Kroppen vår er stadig utsatt for skader angrep av virus og bakterier. Til å forsvare oss har vi immunsystemet. Vi har faktisk to immunsystemer, ett medfødt system som tar seg av alle de små angrepene som inntrer hver dag – og et system som utvikles i løpet av livet og som hjelper oss mot de største og alvorligste angrepene." Kanskje det hadde vært noe for deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå