AmExx Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Spør her og jeg. Samme som 0-1 år. Jenta mi er 3 mnd og ei uke. I dag spiste hun kl 0700, så kl 1100, deretter 1600 og til kvelds kl 1900. To til tre smålurer på dagen, ikke over en time.. Sover 11 timer på natta, så to til tre timer til i senga før det er dag for henne, da kan hun vel ikke få for lite mat? Men 4 måltider bare hørest så lite ut og? Jeg har mye melk, så vet hun får spist det hun vil ha.... Og til nå har hun lagt på seg og fulgt vekstkurven sin! Det er kun de to siste ukene hun har klart å spise begge puppene hvert måltid. Er det normalt med så få måltider?
mor07 Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Tror barna styrer dette selv. Så lenge hun er blid og fornøyd og legger godt på sef, så får hun nok i seg det hun trenger. Du er heldig som har et barn som sover så godt
AmExx Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2008 Var på helsestasjonen for veiing i dag. Og siden forrige mandag har hun gått ned 50 gram. Ikke at det er så veldig mye, men var ikke noe kjekt å vite. Hun er fortsatt blid og fornøyd, men prøver nå å gi henne mat etter klokka, hver tredje time. Da får jeg til fem måltider. Og håper dette skal gi vektoppgang. Fikk det til i dag, men det resulterte i mye mere gulping enn vanlig.. Skulle gjerne hørt fra andre som har opplevd dette? Eller vet noe? Lurer på om dette er noe som kan skje? Eller hva årsaken kan være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå