Lille Linda Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Noen her som har tatt det? Hva går det ut på`?
2stk*perfekteBarn Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har tatt det to ganger allerede. Det er ikke noe verre enn at man reiser fastende inn på sykehuset kl 8 om morgenen, drikker masse druesukker blandet i vann og må sitte under observasjon i to timer. Det blir tatt blodprøve før du drikker sukkervæsken og nøyaktig to timer etter væsken er inntatt. I mitt tilfelle var dette for å avdekke hvorvidt jeg hadde fått svangerskapsdiabetes, men man gjør også dette i henhold til andre ting. Legen vil ringe deg i løpet av få dager om det har gitt utslag. Er alt bra hører du ingenting =)
lykkelig78 Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har også tatt en sånn test for å se om jeg hadde sv. diabetes. Noe jeg forøvrig hadde. Jeg tok testen på legekontoret, og ventet der i 2 timer. Fikk svaret med engang jeg var ferdig. Men det foregikk akkurat sånn som hun over forklarte!
Lille Linda Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg tok en sånn test forje fredag. Og ringte fra sykehuset i går, og jeg skulle komme tilbake neste fredag. Hva trur dere at det kan være? Er svangerskaps diabetets farlig? Forsvinner det etter at barnet har kommet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå