♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 blir 15mnd mellom småtrollene mine )) blir ei spennende tid imøte med ei lita tulle på snart 7mnd. men gleder oss masse ))
2 hjertegull :) Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Gratulerer så mye!! Kan jeg spørre om det var planlagt? Masse lykke til videre, både med en liten en og magen som vokser!
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2008 Takk ) ja var planlagt, hehe )
mastermind Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Gratulerer! Så kjekt for barna da at de blir så tette! Imponert over at du "er på igjen" allerede. Jeg orker ikke tanken en gang. Ikke vond fødsel eller noe, hadde et perfekt svangerskap, men orker bare ikke tanken på 9 mnd.... Mye lykke til!
trippeltopp Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 HELDIGGRIS!!!!! ...og gratulerer da, selvfølgelig! )
gulda Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 Gratulerer! fint at det var planlagt, for hadde fått litt panikk selv.. ;o) Men er jo så koselig å glede seg til å treffe den lille nye verdensborgeren, så kos deg masse med den spennende tiden!
Sunniva78 har to små Skrevet 4. oktober 2008 #8 Skrevet 4. oktober 2008 Gratulerer! Blir samme som oss det da:-) Er 8 uker på vei, og har en liten en på snart 8 mnd. Vi må vel forberede oss på at det blir litt hektisk i starten, men tenk så artig det blir!!!
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. oktober 2008 Tusen Takk jenter ) Sunniva78: ja, blir en hektisk tid i begynnelden, men så lenge enn er forberet går det nok kjempe fint )) kanskje du får jenta du altid har ønsket deg med navnet sunniva?? )
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 4. oktober 2008 #10 Skrevet 4. oktober 2008 Gratulerer begge to, humlebie og sunniva78! Nå ble jeg misunnelig! =)
Sunniva78 har to små Skrevet 4. oktober 2008 #11 Skrevet 4. oktober 2008 Ja, kanskje det er en liten Sunniva i magen min:-) Blir det gutt aner jeg virkelig ikke, hadde ikke akkurat noen lang liste da gutten vår ble født... Men har da lang tid på å finne ut det, hehe. Blir artig å følge deg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå