Gå til innhold

Hvor lang tid kan man regne med at det går før man føler effekt av reductil??

Anbefalte innlegg

Hei, jeg fikk reductil hos legen for noen dager siden. Har over 30 kg å gå ned og er veeeeldig motivert til å endelig komme ned i vekt. Har tatt tablettene i 4 dager nå men kan ikke si jeg kjenner noe forskjell på "suget" etter mat og snop... (Men har klart å holdt meg i skinnet allikevel..) Når kan jeg regne med å begynne å føle effekt av tablettene? Noen med erfaringer? (Og ja, jeg er klar over at det bare er noe sånn som 60% av de som går på de som får effekt av de... Håper jo jeg er innen de seksti prosentene da...:)

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg merket effekten i løpet av den første uken på appetitten. Vektnedgangen (2 kg) kom den første måneden. Har nå holdt på i 4 mnd. og har 8 kg nedgang hittil. Dette er en sunn måte å gå ned på, når man ikke går for fort ned, da er det lettere å holde vekten etterpå. Har 15 kg ennå som skal bort, men synes det er helt ok at dette skjer over tid.

Hei ! Jeg merket faktisk effekten av pillen samme dag... begynte å bli ganske tørr i munnen og søtsuget forsvant helt...:) synes jeg har hatt ganske gode resultater selv om jeg ikke har fått tid til å trene noe serlig.... men det er jo ganske stor forkjell fra person til person ...... nå har jeg bare 5 kg jeg skal gå ned ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...