ønkedrøm Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Hei:) har lest på denne siden, at d er så mange her som har så sterke bivirkninger av medisinene:( at d er noen som har blitt så tungpustet, da fikk jeg litt panikk for d er d som skremmer meg mest! har egentlig høy smerteterskel,men d bekymrer meg litt:) har bare gått på spraien i tre dager...er det noen som har hatt lite bivirkninger??klem fra meg:) og lurer på en ting til er d noen som skal til tromsø fra slutten av uke44?
MK73 Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Det er en god del som "seiler" igjennom med få eller ingen bivirkninger :-) de hører man naturlig nok ikke så mye fra, når det gjelder de manglende bivirkningene. Til og med for de som har endel eller mye bivirkninger, så er det jo absolutt til å leve med, og det er jo for en begrenset periode. Bivirkningene er ikke noe å bekymre seg for i denne prosessen - i alle fall ikke før det faktisk blir et problem for deg! Det at man blir tungpustet gjelder i hovedsak for de som blir overstimulert - og det er tross alt et lite mindretall, heldigvis. Jeg har ikke hørt om noen andre som har blitt det. Lykke til!
ønkedrøm Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2008 takk for svar:) satser på lite bivirkninger! men overlever d meste:) d varer jo ikke ikke så lenge uansett:)
nina er gravid;) Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Hei på deg..og lykke til vidre..jeg er for tiden ruger ..spennende..mitt første ivf..og jeg hadde få el ingen reaksjoner på spray el sprøyter. Sprayen hendte det jeg fikk litt lett hodepine av . Sprøytene var det ingenting ,jeg ble nesten litt bekymret ,hadde også lest masse om bivirkninger og tenkte for meg selv at de sprøytene virker ikke på meg ..he he hadde 12 egg og var ikke overstimulert i det hele tatt..tror du blir ganske dålig hvis det skjer .og det er egentlig ikke så ofte det skjer.Lykke il videre..
Egen-liten Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Eneste bivirkning på spray denne gangen, er kvalme en stund etter spraying. Kan ha med den ekle smaken jeg får baki halsen, så jeg passer på å spise litt etterpå. Min mann har gått og gruet seg for humøret mitt, som han mente var noget uberegnelig forrige gang, men jeg har vært en engel... Men nå har jeg noen uker til da, så han skal ikke være for trygg. Uansett, dette med bivirkninger er nok veldig individuelt, og er du heldig, kjenner du ikke så mye. Det er også normalt.
Solbe Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Det er sant som noen sier her, man hører lite om de som har få bivirkninger. Men her kommer mine erfaringer: hadde svært lite bivirkninger av både spray og sprøytene. Bittelitt hetetokter etter ei god stund på sprayen, det var det eneste;) Av sprøytene kjente jeg omtrent ingenting. Men fikk allikevel ut masse egg, så det er absolutt ikke et dårlig tegn:) Lykke til i Tromsø, har akkurat vært der selv og fått satt inn egg:) De er flinke der og tar godt vare på deg!!
ES76 Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 Hei! Jeg har omtrent ikke hatt noen bivirkninger av hverken sprayen eller sprøyten (Gonal). Er på min 5 dag med sprøyte nå - og skulle nesten ønsket jeg hadde kjent noe - bare for å vite at den faktisk virker;) Det får jeg vite imorgen, da jeg skal til først UL etter sprøytestart. Satser på mange egg! Lykke til, det går nok bra skal du se:)
ønkedrøm Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. oktober 2008 Takk for fine svar:) trur d kommer til å gå veldig bra:) Prøver vertfall å tenke positivt:) lykke til Es76 d er ikke lenge til du er klar:) Håper det går kjempebra med deg:) og d gjør d sikkert åsså! korsen sykehus hører du til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå