*Mysillen* Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 ååå.. i dag har jeg vært sur og grinete.. skikkelig PMS humør... alt irriterer meg grønt og blått... søren ass... dag 27 nå da...tester i morgen siden vi skal på fest da...men ikm er på dag 30/31... føler på meg at svaret ikke blir uventa... er nok derfor jeg er sur i dag sikkert... ikke med måte på...hugger etter de fleste som prater til meg... huff... jeg vil ikke ha det sånn mer
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Pleier du å være sånn rett før mensen? Kan jo være tegn på noe annet også, vet du.... Jeg var veeeeeldig sånn i juli. Det var nå ikke likt meg, så jeg skjønte at noe var på gang. Testen var positiv, men gikk desverre galt i uke 14.... Skjønner at du ikke ønsker å være slik. Håper det ordner seg, og at det snart blir positivt resultat for dere! Klem fra meg )
Liza-76 Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Så trist, da, Mysill, alltid kjipt når tr kommer.... Håper du snart slipper!! Lykke til!
Dodlimammatil2 Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Esj, ikke noe kjekt å være sånn, men av og til blir det bare slik... håper nå ikke den hekkans tanta kommer jeg, hvis den kommer kan du ta deg noen ekstra glass vin for å glemme det :-) Håper virkelig det ordner seg for dere snart nå....... klem
*Mysillen* Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2008 Ja testen ble jo som ventet negativ da... Å jeg er meeeega godter syk,... så nå er det bare å vente på TR.....
Dodlimammatil2 Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Esj, drittante! har du fått den nå da????? jeg skulle så ønske at det ordnet seg for dere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*Mysillen* Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2008 Ja nå har jeg fått a på besøk igjen.... kom i kveld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå