*tyren72* Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 noen som vet når jeg kan starte med Q10 og hvor lenge jeg skal ta det? Skal til og spraye 07/10 og håper så inderlig at dette kan hjelpe, har 3 ISCI forsøk fra før og prøver nå alt for at det skal gå denne gangen?? Takknemlig for svar..
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg begynte når jeg begynte på spray. Kjøpte en pakke Q10 og tok en hver dag til det var tomt. Ca 5-6 uker på vei. Begynte også på C-vitamin da. 600 mg om dagen. Det hjelper til å fylle opp eggstokkene. Tenkte å ta det til uke 12 da det skal hjelpe til å forhindre abort også. Hold kroppen varm fra innsetting og tenk positivt. Ingen vil bo i en kald og trist kropp. Lykke til med alt:-)))
ønkedrøm Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 hihi nu har jeg også hvert å kjøpt q10 pluss nattlysolje som noen anbefalte, så tenkte å ta det til jeg er ferdig med forsøket:) så håper det kan hjelpe til:) men tenkte egentlig jeg ikke jeg skulle stresse meg opp, og tenke på alt jeg burde gjøre! For jeg blir fortt litt for opphengt i ting, så det er vel ikke lurt å bli for stresset heller, men vitamine er jo bra da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå