Vestlending med to, snart tre? Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Har en baby på 3 uker og ei jente på 1 1/2. Har hatt babyen med i barnehagen av og til når jeg kjører jenta mi. Er det veldig dumt å ta han med inn i barnehagen i forhold til smittefare? (influensa, forkjølelse...) Storesøster har jo veldig lyst å vise frem lillebror. Og hva med å gå på besøk til folk. Er jo kjedelig å mure seg inn her hjemme også da... Storesøster er litt forkjølet og har muligens smittet han allerede. Er så vasnkelig å holde henne borte fra han, må jo være konstant 2 personer her da og det er rett og slett umulig. Hva gjør dere og hva tenker dere?
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg hadde tulla med i bhg til mini, da hun var "ny". Tenkte jo litt, og var litt urolig for smitte, men det gikk nå greit. Dersom du ammer, er hun mere motstandsdyktig da. Verste plassen, er i grunn butikken/kjøpesentere, fikk jeg beskjed om =/ Men passet på å ikke besøke venner, som var forkjølet, eller hadde unger som var det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå