tuppelupp Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Da jeg skulle ta crinone i morges (pleier å ligge når jeg tar den) Kom det akkurat som en vakum lyd. Det har forsåvidt hendt før, men så rant det crinone ut, mens jeg lå. Noen andre som har opplevd dette? Beklager detaljer men ble da selvfølgelig bekymret for at jeg ikke fikk i meg det jeg skulle. Denne gangen har det også kommet mer ut igjen i løpet av dagen (renner liksom. igjen jeg beklager). Tdligere har jeg bekymret meg for at det sjelden kom noe ut, men nå er det altså motsatt. skal sies at jeg aldri har testet positivt. Nå er jeg selvfølgelig redd for at det ikke er noen der inne siden det kommer "så mye" ut.
MK73 Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Tror ikke du skal bekymre deg for det. Du får ganske sikkert det du trenger. Et tips kan likevel være dette, om ikke du gjør det allerede: Når du trekker ut applikatoren så er det lurt å fortsatt klemme på den (dvs der du klemmer for å presse geleen ut) til den er helt ute. Hvis du slipper den opp inne i skjeden kan det (men i svært sjeldne tilfeller tror jeg, for ofte spretter den ikke tilbake av seg selv) kanskje hende at du kan komme til å skape sug i skjeden. Da kan jo noe av Crinonen dras litt ut/nedover igjen. Uansett - dette er virkelig ikke noe å bekymre seg over, det er jo ikke noe du kan påvirke, og det vil alltid variere hvor mye som kommer ut. Prøv å ikke tenke på det! Lykke til med ruginga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå