Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Det bruker vi på jenta vår på 3 år, og har altid gjort det. Men mang reagerer og sier herremin, du må ikke bruke de....de er dårlig.... Er det så ille da?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 jeg er ikke en av de hysteriske på verken det ene eller det andre. og har ikke merket store forskjelle mellom billig og dyr shampoo, frisør og butikk shampoo. så jeg brukte denne first price sin, og jeg fikk vondt i hode bunnen, det klødde og svie, og var ikke noe særlig. har aldri hatt problemer før eller siden. kjøpte svindyr på frisøren etterpå, for var så lei av det ubehaget i hodebunnen, og den har jeg enda. men nestegang kommer jeg nok til å kjøpe butikk igjen, men ikke firstprice sin. elseve eller noe, fructis eller annet wella
mor_til_2_84 Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Så lenge den funker hos dere, ser jeg ingen grunn til at dere burde bytte til noe annet.
Kjukka Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg bruker First Price balsam og shampoo på meg selv. Jenta vår har ikke hår, så hun bruker ikke slikt enda. Men jeg synes First price fungerer like greit som en hvilken som helst annen shampoo, og den koster jo bare en tier pr. flaske. Genialt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå