Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #1 Del Skrevet 3. oktober 2008 ser dere tar opp forskjellige ting på forsiden. Jeg savner informasjon om de revmatiske sykdommene sjøgrens og fibromyalgi i sammenheng med graviditet. og synes det hadde vært flott om dere kunne skrive litt om dette på forsiden. jeg har prøvd å lete etter slik info men det finnes desverre svært lite om emnet. ønsker informasjon om begge disse sykdommene i forbindelse med graviditet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordmor Siri Skrevet 3. oktober 2008 #2 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hei! Jeg skal undersøke litt rundt jeg, og så skrive en artikkel om dette. Da vil det bli liggende på temasidene, sånn på permanent basis, men jeg skal lufte det på fordisen også:-) Riktig lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #3 Del Skrevet 22. oktober 2008 har fulgt med om du har lagt ut noe om dette. Men bare lurte på om du ikke hadde lagt noe ut ennå, eller om det bare er meg som ikke klarer å finne ut hvor du isåfall har lagt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå