Gå til innhold

dyne over pose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser det teit ut med bare pose?

eller altså...hva er vanlig??

*førstegangs som lurer veldig*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, det kommer an på posen det. Regner med at du mener pose i bag. Jeg har sommerbarn, men de jeg har sett har bare hatt en vinterpose -ikke dyne.

Skrevet

Har også sommerbarn, men da min var ca et halvt år hadde jeg faktisk dundyne oppi posen et par dager. Da var det fryktelig kaldt! Vi har lammepose da, den er alltid varm og god når jeg kjenner nedi, men som sagt på noen kalde dager hadde jeg dyne nedi. Og fottrekket over:)

Skrevet

Det ser da ikke teit ut med bare pose. Ser heller teit ut hvis du trør en dyne oppå posen. Poser er jo beregnet på å vise da. En trenger ikke noe oppå. Men du må jo ha en varm pose i vinter da enten i ull, dun eller skinn. Hvis du har en skikkelig pose skal det holde selvom det er kaldt ute. Men stormtrekket/fottrekket er jo greit å ha over hvis det blåser eller er ekstra kaldt. Du kan jo evt. bare legge et lite ullteppe eller fleeceteppe over i tillegg. Det har jeg gjort på skikkelig kalde dager. På høst/vårposen har jeg lagt en dyne oppå av og til hvis det har vært en ekstra kald dag. Men nå kler jeg ikke så mye på ungene når de sover ute da. Kun en ulldress og da er de akkurat passe tempererte i den gode posen. Anbefaler pose med lammeskinn i bunnen for det regulerer kroppstemperaturen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...