Gå til innhold

Hvordan lager jeg tyrker shot??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

aldri tenkt over blandingsforholdet, men sånn passe med sprit, hehe. har pleid å smake til etterhvert jeg. Den er best når den får godtgjort seg litt ja, men noen timer i kjøleskap holder nok. jeg har brukt å putte dropsene i en frysepose og så hakket løs med kjevle, slått i bordkanten osv. knusinga tar litt tid da, skal jo bli rimelig knuste! Lykke til og kos dere=)

jeg bruker denne oppskriften som jeg har fått av noen.

halvliters brusflaske, putt oppi en pakke tyrkisk pepper drops. Fyll i varmt vann, varier veldig hvor mye vann man skal ha ettersom hvor sterk man vil ha den.. Jeg har vann til ca midt på etiketten på en cola flaske.. så i vodka til det er like fullt som det er når det er brus i. Før du har i vodkaen, så rist godt slik at dropsene bli oppløst. Bruker varmt vann rett fra springen.. vet noen koker, men da kan flasken smelte..

jeg synes den er knallgod=D men den er jo ikke så sterk da, men vil man ha det sterkt, bruker man jo bare mindre vann.

Annonse

Jeg bruker å ha ett par poser oppi en kasserolle,så dekker jeg de med vann.To ss sukker pr pose tyrker.

Så rører jeg i dette til det smelter,og bare smaker til med vodka:)

Helt knall!!

Gleder meg til jeg kan begynne å drikke den igjen:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...