Gå til innhold

Noen fra Telemark her?? :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg bare lurte på om det er andre fra Telemark her? Gjerne Porsgrunn, Skien?

Fortsetter under...

Skrevet

Heisann!

Jeg bor i Skien, nesten på grensa til Porsgrunn:-) Så hyggelig:-) Du også, skjønner jeg?

Skrevet

jeg bor også i telemark.

Skrevet

Så koselig:)

Er dere gravid med første eller? Jo, jeg bor i Skien:) Første gang her. Var på UL i går, er ca 7-8 uker på vei. Alt stod bra til. Men blir godt når man har passert de første 3 mnd.. gleder meg til det!:)

Skrevet

Første for min del også:-) Er kommet like langt som deg, går inn i min 8. uke imorgen. Formen er kjempefin, merker lite til ting og tang. Litt stikninger av og til, ellers helt som før. Skal til første kontroll om 1,5 uke. Gleder meg:-)

Vi får arrangere et BIM-treff for å feire, når vi har passert de første 3 mnd. eller hva?

Skrevet

Ja, det hadde vært hyggelig:) Så får vi se om det er flere som vil være med. Litt artig og treffes når vi har samme termin måned:) Så får vi håpe at alt går bra til den tid:)

Annonse

Skrevet

Hei!

Jeg er også fra Telemark, Drangedal. Er i uke 8. Har dere hatt noe treff?

Skrevet

Hei på deg!

Nei vi har ikke hatt noe treff enda. Tenkte vi skulle vente til vi er kommet over 3 måneder kneika:) Jeg skal på ultralyd den 5 nov, og da er jeg kanskje rundt 12 uker:) Så spent frem til det!! Men hadde vært veldig koselig med et treff når vi alle er rundt den tid:)

Skrevet

Gleder meg til et lite førjulstreff sammen med dere:-)

Skrevet

Hei igjen!

Ja det hadde vært veldig hyggelig!

• 2 uker senere...
Skrevet

har vi kommi noe lengre i planleggingen av treff?:) er over mine magiske 12 uker jeg:)

Skrevet

Heldiggris:-) Jeg mangler 2 uker jeg, så er jeg der. Kanskje vi kunne prøvd å planlegge noe midtveis i november? Eller noe sånt?

Annonse

Skrevet

Heisann:)

Jeg bor i Porsgrunn.

Er nå 10 + 3 uker på vei:)

Vil gjerne være med på et treff og møte dere:o)

Skrevet

Hei!

Så koselig å se at det blir flere og flere her:) Ja, et treff midt i november høres veldig bra ut:o) Gleder meg masse til UL neste uke. Tenkte jeg skulle dra til jordmor i morra og sjekke om jeg kan høre hjertelyd, hun sa at jeg kunne komme i 11 uke og sjekke! Spent! Er så nysgjerrig nå! Håper alt er fortsatt bra inni der.. Formen er også blitt mye bedre, åssen er det med dere for tiden??? Noen som har fått litt mage eller?:)

Skrevet

Heisann!

Har vært i fin form hele tiden jeg, så jeg merker ikke noe forskjell:-) Og mage, tja ser vel ut som om jeg har lagt på meg litt eller noe sånt:-) Og føler meg konstant oppblåst!!!! Det er ubehagelig! Men skal ikke klage, altså:-)

Skrevet

er med på treff da jeg og:) skal til jordmor 5 nov:) gleder meg, er første gang:)

Magen er kommet, klarer ikke holde den inne som før, samligna bildene jeg har tatt og, og det har forandret seg:)

Skrevet

Hei dere :o)

I dag var jeg på UL igjen, og alt stod bra til. Kjempe moro å se det lille nurket! Et lite miniatyr menneske :) Når passer det for dere med et treff? Neste uke? Noen dager som passer bra? For min del så jobber jeg til kl 20 tirsdag og onsdag, men alle andre dager jobber jeg til 16. Passer når som helst for meg:)

Skrevet

Heisann!

Neste uke er litt travel for min del, men jeg kan tirsdag og torsdag (og evt. fredag)... I uka etterpå, uke 47 så kan jeg mandag, torsdag og fredag. Og i uke 48, kan jeg alle dager:-)

Skrevet

jobber til seneste seks på mandager (har litt forskjellige tider), åtte på torsdager og til fem hver tredje fredag, så bare å si fra når det blir:)

Skrevet

Hva med nå til torsdag eller er det litt kjapt?:) Koselig om de fleste kan bli med. Neste uke kan jeg mandag og tirsdag, eventuelt fredag. :)

Skrevet

kan være med hvis det er etter åtte:) jobber i skien da.

Skrevet

hmmm....til mandag da? Da kunne vel alle litt tidligere?:) Hvis du streetglow jobber til kl 18 kunne vi møtes etter det??? hadde det passet?

Skrevet

jobber til 15 på mandag så kan etter da:) hvor og når møtes vi? er vi mange?:)

Skrevet

Jeg kan på mandag:-) Skal vi legge ut en sånn greie på BIM-treff linken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...