Gå til innhold

Noen fra Telemark her?? :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Første for min del også:-) Er kommet like langt som deg, går inn i min 8. uke imorgen. Formen er kjempefin, merker lite til ting og tang. Litt stikninger av og til, ellers helt som før. Skal til første kontroll om 1,5 uke. Gleder meg:-)

Vi får arrangere et BIM-treff for å feire, når vi har passert de første 3 mnd. eller hva?

Annonse

Hei på deg!

Nei vi har ikke hatt noe treff enda. Tenkte vi skulle vente til vi er kommet over 3 måneder kneika:) Jeg skal på ultralyd den 5 nov, og da er jeg kanskje rundt 12 uker:) Så spent frem til det!! Men hadde vært veldig koselig med et treff når vi alle er rundt den tid:)

• 2 uker senere...

Annonse

Hei!

Så koselig å se at det blir flere og flere her:) Ja, et treff midt i november høres veldig bra ut:o) Gleder meg masse til UL neste uke. Tenkte jeg skulle dra til jordmor i morra og sjekke om jeg kan høre hjertelyd, hun sa at jeg kunne komme i 11 uke og sjekke! Spent! Er så nysgjerrig nå! Håper alt er fortsatt bra inni der.. Formen er også blitt mye bedre, åssen er det med dere for tiden??? Noen som har fått litt mage eller?:)

Hei dere :o)

I dag var jeg på UL igjen, og alt stod bra til. Kjempe moro å se det lille nurket! Et lite miniatyr menneske :) Når passer det for dere med et treff? Neste uke? Noen dager som passer bra? For min del så jobber jeg til kl 20 tirsdag og onsdag, men alle andre dager jobber jeg til 16. Passer når som helst for meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...