mollymamma Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 For å gjøre en lang historie kort opplevde vi 2 SA i fjor vår/sommer, hadde 1 MA i mai og startet opp utredning i juni. Mine prøver er fine, mens min mann ser ut til å ha dårlig sædkvalitet. Vi har fått beskjed om å kontakte gyn. poliklinikk med en gang vi får en positiv test - IKM denne syklusen var onsdag. Mandag fikk vi en svak, svak strek på clearblue og jeg ringte gyn. Vi fikk time onsdag, og jeg tok en ny test der som viste negativt. Innvendig UL viste tykke slimhinner, og gyn. sa at hvis hun skulle være veldig optimistisk så kunne det være antydninger til en graviditet. For å være på den sikre siden tok jeg en blodprøve, og den viste bare hcg på 2 og gyn mente da at jeg ikke var gravid allikevel. Jeg tok en clearblue da jeg kom hjem på ettermiddag, og den viste også negativt (men det var bare 1,5 timer siden jeg sist var på toalettet). Jeg har forsatt ikke fått TR, og det må være første gangen i historien jeg går over tiden. Jeg spotter alltid flere dager i forveien, og nå er det ikke antydning til noe som helst. Blir da så usikker på om det er noe på gang der eller ikke. Hva tror dere? Hvor raskt eller sent kan kroppen begynne å produsere hcg?
sniljente2 Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 hei på deg.du har vært i gjennom litt.det jeg tenker er at du først burde ta en cb først,er den neg etter noen dager så kan det være uro hos deg som stopper mens for da har du heller ikke eggløsning.skulle den vise pos så er det bare å juble men ike så høyt da hehe.da gjør du som legen sier.håper du forstår det jeg sier.lykke til mollymamma...mannen din har dårlig sæd kvalitet men det skal bare ett rompe troll til å befruke deg.klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå