Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 brun eller beige? hva synes dere blir finest?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Hva slags vogn er det? Og hva slags type pose? Ville kanskje valgt beige, men det kommer som sagt litt an på vognmodell og type pose.
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 limegrønt kan være veldig fint til mørkebrunt.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 det er TFK Joggster Twist vet ikke enda hvilken pose..
tuppen og lillemor Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 eg er litt svak for brun og rosa...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Til brun kan du velge hvilken som helt farge! Brun er veldig fint til alt. Beige er pent, og gir mer variasjon enn mer brunt, men pynt gjerne med blått, rosa, lilla eller hva det måtte være
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har valgt brun pose til min brune vogn, pga at jeg har fått så mange fine vogntepper i forskjellige farger. Dersom du har tenkt å bruke vognteppe, så kan det lett bli litt mye farger dersom posen har en annen farge enn vognen.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 jeg har beige, men det ble litt kjedelig faktisk. har en vårpose i lyseblått og den er freshere. tror jeg vill egått for feks oransje eller en kul knæsj farge av noe slag. avhengig av kjønn såklabert. syns brunt + rosa er lekker og brunt + lyseblått. brunt+brunt litt kjedelig også men da kan man jo stæsje litt på andre ting da.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #10 Skrevet 5. oktober 2008 Denne: http://www.ticket2heaven.dk/fall_2008/baby/sleeping_bags/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå