Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Så på tråden under her at mange sover i pysj, og noen svarte truse. Jeg foretrekker å sove naken, ingenting som strammer, det er så herlig :-) Flere??
2 gutter og 1 jente Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 ja, sover naken både sommer og vinter. har gjort det så lenge jeg kan huske igrunnen....
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 jeg sover kun i tanga
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 har sovet naken siden jeg var tenåring. Herlig! Kun ved mens jeg har på truse.. Enn samboeren deres? sover de også nakne? Det gjør min. Lett tilgang, veldig praktisk :-)
2 gutter og 1 jente Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 ja, klart han også er naken....jeg trodde igrunnen folk flest sov naken jeg....tar jeg feil. klart har truse når jeg har mensen.
ifie Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Ja, vi sover nakne begge to. Har hatt en tynn nattkjole på meg i det siste siden vi driver med morrapupp-avvenning - vanskelig å la puppen være når den er så tilgjengelig -Og truse ved mensen, så klart.
wirre;o) Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Tør ikke sove naken, for tenk om det skulle begynne å brenne eller noe.. også har jeg ingenting på! Tenk hva naboene vil si da.. ( paranoid) Men den slabbedasken av en kjekkas som sitter ved siden av her, sover helst uten. Farlig mann.
Crhanne Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 Vi sover naken begge to.. det e så deili.. =) Så det e vell grunn tell at vi har to tette..
Mamma&LilleKrølle Skrevet 3. oktober 2008 #10 Skrevet 3. oktober 2008 Naken! Er best! Klarer ikke klær om natta. Begge sover uten. Nå skal jeg flytte ut da..men vi sover fortsatt naken sammen. Rett og slett fordi jeg ikke klarer å sove med klær på. Så den som ikke vil sove sammen med meg får finne seg annen plass å sove. hehe:p
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #12 Skrevet 4. oktober 2008 Sover nakne, men hvordan blir det når barna blir litt gamlere, og kommer oppi senga vår om morgenen? Er det ikke litt rart og være naken da? Når dem er3-4 år vet ikke jeg, har alltid sovet naken og har ikke lyst til og begynne med pysj.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #13 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg sover naken en gang i blant, men har aldri mer enn en liten truse på. Samboeren sover derimot stort sett naken.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #14 Skrevet 4. oktober 2008 Nei, deler rom med ungene og har sover i truse og singlet.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #15 Skrevet 4. oktober 2008 Vi sover nakne, og ja det piffer opp sexlivet , for det hender stadig vekk at vi bare "kommer borti hverandre" og plutselig er vi gang til tross for at vi egentlig var for slitne/var for sent i seng som det var, osv osv;-)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. oktober 2008 #17 Skrevet 5. oktober 2008 sover i string og samboeren i boxer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå