Gå til innhold

Mange som sover i bare nettoen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på tråden under her at mange sover i pysj, og noen svarte truse. Jeg foretrekker å sove naken, ingenting som strammer, det er så herlig :-)

Flere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, sover naken både sommer og vinter. har gjort det så lenge jeg kan huske igrunnen....

Skrevet

jeg sover kun i tanga

Skrevet

har sovet naken siden jeg var tenåring. Herlig! Kun ved mens jeg har på truse..

Enn samboeren deres? sover de også nakne?

Det gjør min. Lett tilgang, veldig praktisk :-)

Skrevet

ja, klart han også er naken....jeg trodde igrunnen folk flest sov naken jeg....tar jeg feil. klart har truse når jeg har mensen. :)

Skrevet

Ja, vi sover nakne begge to.

Har hatt en tynn nattkjole på meg i det siste siden vi driver med morrapupp-avvenning - vanskelig å la puppen være når den er så tilgjengelig :)

-Og truse ved mensen, så klart.

Skrevet

Tør ikke sove naken, for tenk om det skulle begynne å brenne eller noe.. også har jeg ingenting på! Tenk hva naboene vil si da.. ( paranoid)

Men den slabbedasken av en kjekkas som sitter ved siden av her, sover helst uten. Farlig mann.

Skrevet

Vi sover naken begge to.. det e så deili.. =) Så det e vell grunn tell at vi har to tette.. :P

Skrevet

Naken!:D Er best! Klarer ikke klær om natta. Begge sover uten.

Nå skal jeg flytte ut da..men vi sover fortsatt naken sammen. Rett og slett fordi jeg ikke klarer å sove med klær på. Så den som ikke vil sove sammen med meg får finne seg annen plass å sove. hehe:p

Skrevet

Sover med truse på, pga utflod.

Skrevet

Sover nakne, men hvordan blir det når barna blir litt gamlere, og kommer oppi senga vår om morgenen? Er det ikke litt rart og være naken da? Når dem er3-4 år vet ikke jeg, har alltid sovet naken og har ikke lyst til og begynne med pysj.

Skrevet

Jeg sover naken en gang i blant, men har aldri mer enn en liten truse på. Samboeren sover derimot stort sett naken.

Skrevet

Nei, deler rom med ungene og har sover i truse og singlet.

Skrevet

Vi sover nakne, og ja det piffer opp sexlivet , for det hender stadig vekk at vi bare "kommer borti hverandre" og plutselig er vi gang til tross for at vi egentlig var for slitne/var for sent i seng som det var, osv osv;-)

Skrevet

sover i string og samboeren i boxer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...