Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg hadde renselsesblødning i ca. 6-7 uker etter fødselen. 7. uker etter fødsel startet jeg på p-pillen cerazette, nå er det 9. uker etter fødsel og jeg blør enda! Er dette vanlig?
mommy3 Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Det høres ut som om du kanskje har morkakerester igjen i livmoren. Har selv hatt det etter alle tre fødslene mine - og blødd mye og lenge i etterkant av fødslene. Gå og få dette sjekket, kjære deg.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Dersom du ikke har vondt, er nok alt bra. Det er dessverre vanlig å blø når man starter opp med cerazette. Blødningen pleier å starte opp en snau uke etter at du begynner med pillen, og kan vare over flere uker. Se det an et par brett, og hvis det ikke gir seg, er det ikke sikkert du tåler disse pillene. Da kan du evnt prøve minipillen conludag i stedet. Den gir ofte mindre bivirkninger, men må til gjengjeld tas til samme tidspunkt hver dag for å være sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå