Gå til innhold

han har begynt med noe nytt! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 16 måneder har vært så grei å legge hele tiden. Det var bare å putte han i senga så gliiiste han tilbake, tok en sutt i munnen og en i hver hand før han la seg godt til rette og sluknet som et lys. ja, vi var superheldige og veeeeldig fornøyd med dette. meeeeeen nå hyyylgriner han hver gang vi pakker han i senga, og han våktner også midt på natta og hylgriner og er helt utrøstelig.... i natt holdt han det gående i 2,5 timer. Jeg er sliiiten, siden jeg er gravid igjen med termin om 2 uker. noen som har erfaringer med dette? hva kan være grunnen og hva kan eventuelt hjelpe? kan han ha hatt et mareritt...han virker rett og slett redd for å være alene i rommet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff stakkars liten. Har han noen tenner som kan plage han?

Gutten vår har også begynt å våkne enn liten stund på natta, og griner ofte når vi legger han. Så jeg lurer faktisk på om det er noen jeksler som er begynt å plage han litt, må vel og merke legge til at han har vert veldig plaget med tenner lenge før jeg i det hele tatt har kunnet sett de...

Men ellers så er de jo i en periode hvor de lærer seg mye nytt, så kan rett og slett bare være derfor.

Skrevet

ja, den kan det jo være...han har allerede 11 tenner, og de har ikke plaget han nevneverdig tror jeg. har fått 3 jeksler, og den 4de er nok rett rundt svingen tror jeg. syns det var så underlig...han fikk det liksom bare pluttselig for seg. Det som er litt besynderlig er at han innimellom glemmer seg litt og er glad og fornøyd i noen minutter før han pluttselig husker at han skal gråte. :P men bare skuespill kan det jo ikke være, han virker virkelig oppriktig redd syns jeg. vi tenkte kanskje det var mørket (har det helt mørkt på rommet, så vi begynte med en nattlampe. meeeen det hjalp ikke desverre.

Skrevet

Sånn hadde gutten min også det for en stund siden. tror det er en utviklingsperiode dem har. ser det er flere som sier at ongen begynner å våkne om natten, å er vanskelige å legge, når de er i den alderen. Det har gått over for vår del..=) Nå er han ei sol igjen.. =)

Jeg vet hvor tongt det kan være.. Jeg fikk ikke gutten min til å sove hele natten før 6 uker før jeg fikk snuppa vår, å jeg hadde så bekkenløsning så di ukene sov jeg ikke uansett..

Skrevet

ja, håper virkelig dette er veeeeeeldig midlertidig! :) Tenker at vi kan ha en til baby når som helst nå, som også kommer til å styre om natta... hjelpe meg...jeg er jo så sliten pga alt som skjer med kroppen nå på slutten, så lunta er desverre alt for kort. Syns så synd i den lille gutten min, men klarer liksom ikke å være så støttende som jeg kanskje burde være. Greier ikke sitte der inne i 1-2 timer og holde han med selskap til han sovner...er litt redd det skal bli stygge uvaner av det også.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...