Gå til innhold

Hmmmm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom til å tenke på noe. Man hører jo ganske ofte om foreldre som mener barna har blitt autister etter at di fikk vaksine, og råder andre foreldre til å tenke seg om når det gjelder vaskinene. Mange har virkelig kjempet for å få andre til å høre på dem. Men er det noen som har hørt om foreldre som har fått alvorlig syke barn etter å ikke ha vaksinert dem? Hvor de mener at dette kunne vært ungått om di var vaksinerte, og gått inn for å informere om at di mener å vaksinere er viktig? Det har i hvert fall ikke jeg hørt om..om dere skjønner hva jeg mener..er ikke så flink å forklare:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sant det, jeg synes stadig folk kommer trekkende med en eller annen svigermor som hadde polio eler noe sånt. Jeg er selv 35 år og har hele livet hatt en stor sosial kontaktflate, men jeg vet fortsatt ikke om noen med fatalt utfall av det ene eller det andre. vet om ei som hadde vaksinepolio da på 50 60 tallet, men kan ikke si det ene tilfellet overskygger de 20 personene jeg vet om som har hatt uheldig virkning av vaksine, alt fra lette symptomer til hjerneskader.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...