Trulte76 Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 rape selv? Min på 6 uker han kan rape med engang jeg løfter han opp fra brystet. Når han var litt mindre tk det litt lengre tid, men nå kommer rapen som regel med engang. Men vet ikke om jeg skjønte helt spørsmålet ditt da
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Du mener at man liksom slipper å hjelpe de for å få frem rapen? Hvertfall må min gutt på 7 mnd forsatt får hjelp til å rape etter melk for ikke å gulpe masse.
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Snuppa mi har i det siste begynte å sette seg opp når hun må rape. Og legger seg ned igjen når hun vil ha mer melk.. 9 mnd om 9 dager..
mastermind Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 4 mnd rapa ho med en gang vi løfta ho opp. Slapp å jobbe for den lenger.
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 da spørr jeg, hvordan jobber dere for den? Vi løfter hun opp på skulderen, klapper hun forsiktig oppover ryggen. Det dere mener?
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Ja jeg løfter lillegutt opp over skulderen med litt press på magen og klapper han oppover ryggen, da kommer rapen - stort sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå