Tjorven1 Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Det var kjempe koselig og møte dere alle! Lykke til mandag Pollyanna :-) Ha ha ha skal se at vi alle har fått denne 187 høye mørke m grønne øyne, med master i naturvitenskap som donor :-)
ElleL Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Som vanlig var det kjempehyggelig å treffes. Det blir nok ikke lenge til neste gang. Hihi, min donor er høy og blond med blå øyne så dere får deres grønnøyde, mørke mann for dere selv.....
Pollyanna67 Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Tusen takk for i går ja! Det var veldig hyggelig! Det ser ut til at Dr. Trolle tok grundig feil da han undersøkte meg, for i dag tidlig slo el. testen ut (og jeg som ikke testet en gang i går kveld på grunnlag av Dr. Trolles ekspertuttalelse!). Så da blir jeg nødt til å dra i morgen i stedet. Hjeelp, det kom litt brått på! Dr. Trolle hadde jo garantert at jeg ikke skulle få utslag på el testen - i hvert fall ikke før lørdag...Det er tydelig at det ikke går ann å garantere noe som helst når det gjelder denne kroppen:-) Jeg er jo nå litt bekymret for at jeg er litt sent ute siden jeg ikke testet i går kveld. Og el. sprøyten som jeg hadde investert i blir altså liggende i kjøleskapet denne runden....
Magstar Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har også en 187 og mørk donor : ) men min har blå øyne.. hehe... Så synd at jeg ikke rakk treffen i går, var stuck på fjellet. Men jeg var på date da jeg endelig kom frem til oslo med en veldig kjekk gutt : ) Har bare ikke fortalt om mine planer enda, så tror ikke det blir mange dater. Litt er lov : ) Noe nytt som jeg gikk glipp av????
Månestråle75 Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Tusen takk for i går, det var en kjempehyggelig kveld :-) Ønsker deg masse, masse lykke til med Københavnsturen i morgen, Polyanna67! Håper det blir full klaff for deg, til tross for dr. Trolles feilberegning. Jeg skal i alle fall krysse fingrene for deg så godt jeg bare kan!
Månestråle75 Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 PS Min donor er 186 cm høy, mørkt hår og brune øyne ;-)
Kath:) Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Takk for i går jenter. Det var veldig hyggelig å hilse på dere alle! Håper ikke det blir lenge til neste treff. Lykke til polyanna67. Håper virkelig du rekker det. Ps. jeg passer gjerne hunden din hvis det blir vanskeligheter med hundepasseren.=) Synd du ikke kunne komme Magstar. Jeg hadde gledet meg til å se luene dine. Men det blir neste gang! Ps, JEG HAR donor 187 høy,brunt hår, grønne øyne og master i naturvitenskap!=)) he-he, men det blir muligens søsken ute og går her...
gliring Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 Ja, tjejer vill ni ha info om "Frank", "Egild" och "Timmy" så är det bara att höra av er obs. fiktiva namn...
Storkmor? Skrevet 3. oktober 2008 #9 Skrevet 3. oktober 2008 Hei alle sammen, tusen takk for i går, ja, det er veldig koselig og fint å møtes når man er i samme situasjon! Lykke, lykke til, Polyanna67, dette går veien :) Jeg krysser og heier. Synd du ikke kunne komme Magstar, men koselig med date da! Fint å gjøre noe koselig på veien Forøvrig er min donor 185 høy, brune øyne og brunt hår. Hihi. I dette øyeblikk ruger jeg på spira
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå