Gå til innhold

Ikke visste jeg at disse dagene som kom og gikk, var selve livet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nils-Fredrik Nielsen sine gullord. Etter å ha fått barn er dette noen jeg tenker ekstra på nå.

Det er i denne tiden min vakre lille gutt skal lære å krabbe og å gå. Si sine første ord. Det kan jeg ikke sette prislapp på. Men jeg vil gjærne være med og kunne fortelle han om det når han blir stor.

Vil ikke kritisere de som sender barn tidlig i barnehagen, er bare så takknemlig for at vi har økonomisk mulighet til at jeg blir litt lengre hjemme.

Vi får det litt trangt, men å se poden vokse er verdt sin vekt i gull =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har helt rett! Det er lett å glemme i en travel hverdag at hver dag som går er en dag med nye opplevelser og inntrykk for de små. (og store...) Heldige deg som får vært hjemme litt ekstra. Skulle gjerne selv også, men nå er det for sent... (jenta vår er 5 år...) Kanskje det kommer en til? Da vil jeg forlenge permisjonen...

Skrevet

Så enig med deg!!! Skal selv være hjemme fram til jan 2010....da er lillegutt 2år 4mnd. Føler meg veldig heldig som har muligheten til det.

Skrevet

Det er sant. Man går liksom og venter på at livet skal begynne... Men livet er nå.

Skrevet

Disse ordene sa min far til meg, med vemod i blikket, bare en dag før han døde.

Det gjorde et voldsomt inntrykk på meg, og jeg bestemte meg for at JEG ihvertfall skal sette pris på hver eneste dag jeg får ha med de jeg er glad i.

Når det er sagt må jeg også få si at mitt barn er i barnehagen hver dag mens mor og far er på jobb. Og jeg har ikke dårlig samvittighet for det..:-)

Skrevet

Enig med deg. Den beste tiden i livet mitt er nå! :) Ikke noe er så hærlig som de her småttisene som sliter en ut he he . Gutten vår er min lille lykkepille - hvis jeg våkner en natt og blir liggende å gruble , så går jeg bare inn til han å ser på han og hører han puste og alle bekymringer viskes vekk:)

Skrevet

Det er Stig Johansson som har dette gullkornet,ikke Nils-Fredrik Nielsen.

Alla dessa dagar som kom och gick, inte visste jag at de var livet.

Stig Johansson || Livet

Mvh

Skrevet

He,he kjekt å vite. Jeg har nemlig bare stjålet det fra andre som har sitert.

Skrevet

Å jeg synes det er så fine ord. Jeg trenger en påminnelse om det selv, ofte så snakker vi om åssen det en dag skal bli, istedenfor å være lykkelige nå!

Skrevet

Du er heldig! =D Vi har ikke den muligheten, så poden begynner i barnehage når han nå er 9 mnd. MEN han begynner på den avdelingen jeg jobber på, så sånn sett er jeg heldigere enn mange andre. Men hadde vi hatt mulighet økonomisk ville jeg nok vært hjemme en stund til, og deretter ordnet delt barnehageplass.

Skrevet

med mine 2 første to jeg 1 år ekstra permisjon (ulønnet)

Da kunne jeg det. Men nå må jeg nok begynne på jobb igjenn når han blir 1 år :( Lite lyst, men må man så må man.

Men jeg har fri onsdager da..iallefall..bedre enn ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...