Gå til innhold

abort men...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

i dag sku jeg ta abort.. eller få de to tablettene.. Jeg klarte det ikke.. begynte bare og grine..! :( Dette her er så forferdelig...

Men jeg har vært utro en gang og da ble jeg selvfølgelig gravid.. Jeg vet ikke hvem som er faren.. og typen trur selvfølgelig at det er han..

Men jeg er bare 20år.. har en sønn på 3 år.. Nettopp startet på nytt på skolen igjen.. og alt det der.. Men jeg har allikevel lyst på baby.. :)

I dag er jeg 8uker+1 dag. huff dette er jææævlig! i morgen møter jeg nok opp og tar tablettene uansett. :(

Fortsetter under...

Skal ikke råde deg til noe, men det å ta disse tablettene kan være ganske så tøft. Skulle selv gjøre dette for ca 8 år siden, men klarte det ikke. Vet ikke helt hvorfor. For meg ble det utskraping i stedenfor. (mener å huske at det var ganske nytt med disse tablettene da, i alle fall det sykehuset jeg var på..)

Har hendt et par ganger at jeg har angret litt, men ikke mye. Var det riktige å gjøre der og da. Er ikke lengre sammen med han jeg var sammen med da, og i så måte synes jeg det er greit nå og. Ny samboer og termin om 40 dager .-)

Skjønner godt du sliter med tablettene, klarte det som sagt ikke selv heller.

Lykke til uansett hva du velger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...