***Juanita*** Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Hei! Gutten min elsker biola og annen surmelk. Men i dag fikk jeg høre av noen at barn under tre år ikke skal ha mat som er tilsatt lgg-bakterier. Noen som vet noe mer om dette?
Linda-mor Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Hei, Et kjapt søk på nettet viser at det ikke er farlig for barn, derimot ganske bra å spise f.eks Biola. Poenget er bare at de ikke må få for mye. En porsjon daglig er nok. Og det er til spebarn og barn under ett år man skal være forsiktig. Denne siden sto det mye om dette. http://www.melk.no/Article.aspx?artid=6921&mnu1id=6003&mnu2id=6022&mnu3id=&mnu4id= Min sønn spiser Biola i barnehagen. Av og til Safari yoghurt men oftest Biola. Det blir da ett beger pr. dag til ettermiddag før han hentes i barnehagen.
MissKitty Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Da lurer jeg på hva som menes med en porsjon, og hva som kan skje dersom han får mer? Min 14 mnd gamle gutt digger Biola, og drikker dette til både frokost og kvelds. Han hadde diarè i noen dager forrige uke, og ville ikke ha noe annet, så han fikk dette istedet for mat. Går noen liter i uka..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå