Gå til innhold

Livmortappen - mye utflod


malle mamma

Anbefalte innlegg

er det noen som har sjekket livmortappen i det siste? Eg føler det renner sånn nedentil, ikke spesiellt tyntflytene. Egentlig vanlig hvitaktig utflod, bare att det kommer ganske mye. Men det eg egentlig er litt bekymret for er at eg synest livmortappen var litt langt nede. og den føltes ikke som om den var snurpet helt igjen. Det er sikkert ikke farlig, men er likevel bekymret. Har fått plager med bekkenløsning allerede og enkelte dager er det veldig press der nede. Er ekstra bekymret fordi når eg var på førstegangs kontroll for en uke siden så tok ikke legen GU, fordi eg hadde vært på tidlig ultralyd i uke 9 og 11. regner jo med at de da hadde sett om det er noe gale med tappen eller slimproppen, men klarer ikke helt å roe meg med det.

Har forresten termin 11. april.

Noen som har samme bekymring som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

 

Jeg sitter her med ganske likt problem som du. Merker ikke så mye til utflod, men min livmortapp er veldig langt nede. Altså så langt nede at den er helt i kant med skjedeåpningen. Jeg synes det er kjempeekkelt og vet ikke hva som kan gjøre det..

Vel, det var absolutt ikke noe hjelp til deg, men håper noen kanskje kan svare oss ?

Lykke til videre og håper bekymringene slipper tak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei har ikke så mye til svar jeg heller, jeg er 13 uker på vei

og ar ganske mye utflod sånn som du beskriver..tror jeg å har litt bekkenløsnings plager....har ikke hvert på gyn udersøkelse ennå skal i morgen, høre med legen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...