Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Kjøpte en vippestol for ca. 2 mnd siden. Da var jenta 4 måneder. Er i grunn ikke helt fornøyd med stolen, har i ettertid skjønt at det bare er den til babybjørn som fungerer bra. Men det jeg da lurer på er det vits i å kjøpe en ny? Hvor lenge har man bruk for vippestolen?
Bebés'ilvousplâit Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg synes ikke det er så mye vits i at du kjøper ny vippestol nå, hvis jenta di er 6 måneder. Snart blir hun mer mobil og da har du ikke sjans om å få henne til å sitte i den. Vi hadde babybjörn, som vi nå har solgt, og den ble brukt til tuppa var 9 måneder, men i veeeldig liten grad etter at hun fylte 6 måneder.
shimonie Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 vi brukte den til han var ca 7 mnd. da var det rett og slett umulig å ha han sittende. han prøvde å komme seg ut etter 2 sek. så syns vel ikke du burde kjøpe en ny en.
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Vi bruker enda vippestolen når han får mat ( 6,5 mnd). Men det er lite vi bruker den ellers, da han er en MAKK i stolen. Henger over kanten, vrir seg alle veier, så jeg er redd han kan velte hele stolen! Så hadde nok ikke giddet kjøpe ny når jenta di er så gammel =)
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Hadde tenkt å spørre om akkurat det samme.. Det er vel også noe med vekt ndg vippestoler?? Mener å ha hørt rundt 8 kg, men det varierer vel litt fra stol til stol??
mastermind Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 ja, tror vår er til 9 kg(fisherprice). snuppa er snart 6 mnd, og vi bruker den ikke kjempemye lenger. et par ganger om dagen kanskje bare for å komme litt "opp i luften". hadde ikke kunne tenkt meg en dag uten den da hun var liten, nå bruker vi den av og til når hun får mat, men stort sett bruker vi høystolen da. Men synest stolen har vært kjempetopp! Snuppa har elsket den! Absoutt verdt pengene.
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Takk for svar! Nei, det blir ikke til at jeg kjøper ny vippestol- Må heller kjøpe høystol nå som fast føde skal introduseres!
lifa og Eline Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 He he jeg fikk mannen min til å finne den frem igjen i desember i fjor da var snuppa 22 mnd hadde halsbetenelse og ville sitte på pappas arm hele tiden. Han skulle lage middag til jeg kom hjem og i vippestolen sin slo hun seg godt til rette og var fornøyd. Bare ett lite sideblikk :-)
lille sprelle Skrevet 4. oktober 2008 #9 Skrevet 4. oktober 2008 bruker den som "dusjstol" bl.a. - hehe - neida ikke babyen som dusjer, men mammaen - roer seg når hun får se mamma dusje og ikke ligge alene på stua. Kjappere å ta henne opp for en rap osv da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå