mamma-hjertet-83 Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Vi skal feire bursadg i helgen.. og har lyst å bake en kake eller to.. so ikke er vanskelige og samtidig er gode. vet de er noe sånne 1-2-3 kaker, men er de gode?? noe som kan komme med noe tips??? takk på forhånd!
sanka Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 syns den er veldig god den sjokoladekaka fra toro.. du får jo kjøpt en lys sjokoladetrekk til den oxo.. lager den til hver bursdag.. ungene elsker d.. ellers elsker e,suksessterte,nøttekake.veldig enkle å lage synes e.. min mening..
Hilde_85 Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 kefirkake mmmmmmmmmmmmmmmm..... men ja. toro sin langpannekake er kjeeempegod
#tutta 26# Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Den brownie kaka fra toro er sinnsykt god med vaniljeis ved siden av:)Gulrotkaka fra møllerens er også veldig god:)Jeg er bestevenn med Toro for kan ikke bake....
marsbaby:-) Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Hei Knus en pakke biscuit og bland med 100g mykt smør. Ha det nederst i ei skål. Bland en kopp melis med en pakke philadelphia. Pisk en pakke kremfløte til krem og bland med osten. Ha dette oppå kjeksen. Før du serverer heller d forsiktig på en pakke ferdig ferskenkompott(eller annen kompott du liker). Su-huper enkel og veeeldig søt og god!
marsbaby:-) Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Sa jeg fersken....Jeg mente aprikos...:-)
anette&tutta mari :) Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 jeps brownie fra toro med vaniljeis:) love it! ellers er hjemmelaget gulrotkake favoritt her i huset da!
Kakebakesøte Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 Toro brownies er smaskens. MEN skal du lage en helt selv så er denne fantastisk god (dersom du liker epler): SmuldreEplePai 100 g smør 100 g mel 100 g sukker 100 g havregryn eller malte mandler 1 pakke vaniljekrem kanel 2-3 epler Fordel vaniljekremen i bunnen av en paiform ca 26 cm. Smelt smøret. Del eplene i båter og legg den over (eller delvis inn i) vaniljekremen. Strø over kanel. Bland mel, sukker og havregryn/mandler sammen og bland inn smøret hurtig så du får smuldredeigen. Strø dette over eplene. Stekes på 200 grader i 20-30 minutter midt i ovnen (til den er gyllen). Serveres lunken med is til. NAM!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå