Maddiken Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Er i dag 6 uker på vei. Magen er like flat, puppene er ikke ømme, jeg har ingen symptomer... De må vel komme nå? Også tenker jeg, når så mange her har fått sett hjerteslag på UL (og jeg er kjempeglad på deres vegne, det handler jo IKKE om det), men så blir jeg ekstra redd for at da MÅ det jo være min tur til å havne i den negative statestikken, der det ikke er noe hjerteslag... Noen må jo få dårlige nyheter? :-( Vil at alle skal lykkes og få de etterlengta barna sine jeg. Er jeg bare teit som tenker sånn? Det kan jo gå bra allikevel? 6 dager til UL, jeg tenker på det hele tiden.. Lita78: jeg ble så glad da jeg leste at du fikk se hjerteslag :-) Har fulgt deg lenge, og det er så veeeeldig fortjent. Hilsen reddharen.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Kjenner meg veldig godt igjen, det er helt naturlig å tenke sånn.. Men du skal se at dette går kjempefint ))) jeg krysser fingre og tær for deg, og lykke lykke til på ul, du roer deg litt når du får se hjerte slår.. men hehe du roer deg nok ikke helt før du har babyen i henda sånn føler jeg det. Du skal igjennom mange faser, for når du har sett hjerte slår, blir du redd frem til uke 12 osv osv hehe vi er rare også men sånn er livet.. Er ikke alle som er så heldig å bli gravid med trusen på ikke sant?!.. Man slutter aldri å bekymre seg over barna sine vettu.. kleeem
lita78ღ Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 jeg skjønner hva du mener når du snakker om statistikk, jeg tenkte akkurat det samme. Og rent statistisk sett skal det jo bli slik, at noen av oss ikke får oppleve hjerteslagene. Men du.....de tallene kan jo komme hos helt andre enn oss her inne!!! Vi satser på at alt går helt fint med deg også:-) Og ikke tenk på symptomene dine, plutselig er de der, eller kanskje kommer de aldri. Jeg skjønner veldig godt frykten din, håper de seks dagene går fort, og at du også får oppleve hjerteslagene. Og tuuuuusen, tuuuusen takk for de fine ordene dine til meg. Du fortjener også dette:-)
*-* Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Men vi har allerede hatt vår del av uflaks og dårlig statistikk vettu, du også! Så nå går alt bra framover!!! (sa hun i et lite anfall av overmot - men vi må jo bare tro at alt går fint nå Dette er skikkelig kjipt å gå å vente på UL, man blir jo helt gal til slutt. Men det er ikke lenge igjen, og så får du det unna. Jeg trodde aldri at det skulle gå bra med meg, men det gjorde det jo til slutt. (bank i bordet) Det gjør det med deg også!! Klem
Maddiken Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2008 Tusen takk jenter. Dere er gooooode. Jeg er likevel sikker på at det ikke er noe hjerteslag her.. Men, det MÅ jo være. Det er siste forsøket vårt og nå har vi endelig lyktes, så skjebnen kan jo ikke være så lunefull at jeg tester pos og får dårlig restulat senere.. jeg må handle meg tester i dag, bare for å se om jeg faktisk er gravid *ler en paranoid latter* Jeg har hatt fiiin hCG-stigning i allefall. Første gang var prøven på 150 og tre dager etterpå var den på 1092. Men, disse tankene... :-(
*-* Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg testet to-tre ganger i uka jeg, de to ukene jeg gikk og ventet på UL... Men jeg vet ikke om det var så lurt, for den siste testen jeg tok to dager før UL var svakere enn de andre hadde vært, og jeg ble plutselig livredd og sikker på at forsøket var gått i vasken. Heldigvis, googlemester som man blir av dette, så fant jeg ut etter et par raske søk at det er normalt at testen evt kan bli litt svakere fra uke sju og utover. Men det var en halvtime der jeg lurte på om jeg skulle bryte sammen eller gå på fylla, jeg var jo ikke gravid likevel. To dager etter så jeg et lite hjerte som banket på UL:) Så jeg vet ikke om det å drive og ta masse tester egentlig er noen god ide. Det er ikke godt for kroppen å bli kjempestressa om testen er svakere - og så betyr det jo sannsynligvis ingenting!
Nøtt Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg er også livredd for å havne i den delen av statistikken det ikke går bra med. Men selv om mange her inne har sett hjerteslag, så betyr ikke det at sjansene våre automatisk blir dårligere. Heldigvis funker ikke statistikk slik! :-) Jeg fikk ikke symptomer med en gang. De kom gradvis etterhvert, men de er ikke kjempesterke hos meg nå heller. Er 7+5 nå, og skal på UL mandag. Du har en fin hcg-stigning, noe som er et kjempegodt tegn. Når skal du på UL? Det blir veldig spennende, og jeg krysser fingrene for deg og for meg! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå