Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 husker dere fra bim og lurer på om dere er ferdig med å få barn?? hvordan klarer dere å være sikre på å ha tatt valget? er dere enig med mannen? tenker dere mye på deT?
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg vet ikke, og ikke mannen heller. Vi snakker om det innimellom og vakler veldig mellom og tenke "ikke f*** om vi orker en til babyrunde..." (våres har vært veldig krevende som babyer med ekstremt lite søvn og mye magevondt/kolikk på alle tre) og "nhå, se så søte de er (ungene) skulle vi ikke fått en til?". Så vi er helt enige om at vi ikke aner om vi vil ha flere eller ei, hehe...
*Rutletutt* Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Tja...vil jeg vel si;o) Var veldig sikker på at vi var ferdige da Milla var litt yngre og slet med kolikk og søvnproblemer....men man glemmer fort gitt;o) Nå kriblet det litt i eggstollene når jeg ser små babyer, he he....men jeg tviler i grunn på om vi kommer til å orke en til. Jeg har hatt veldig slitsomme svangerskap med ekstrem kvalme, innleggelse og bekkenløsning - så det frister lite - men samtidig føles det "feil" å si at vi er ferdige, at vi aldri mer skal bli gravide og å oppleve spenningen med et barn på vei og alt som følger med. Er veldig vanskelig, syns jeg...men samtidig er jeg ufattelig lykkelig for de to, friske, herlige to vi har, og føler vi har nok med dem. Har lyst å vite at vi klarer å følge dem opp 100%, ha tid og økonomi til dem og alt de trenger + overskudd...ikke minst....syns det er veldig slitsomt med to små, jeg....vet ikke om jeg hadde taklet en til;o) Blir i såfall en stund til, hvis vi skulle få en til....) Mannen og jeg er veldig enige heldigvis - når jeg er sikker på at vi har nok med to, er han enig og omvendt...vi diskuterer det og har de samme argumentene og er i grunn like usikker begge to;o) Tenker endel på det, faktisk....er jo bikket 30, så har jo ikke all verdens tid på meg heller, føler jeg;o) Må bli senest innen jeg er 35 i allefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå