Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Har värt til legen og fått behandling, men det blir ikke bra. Har fortsatt et par dager igjen med tabletter, men ser at jeg nok kommer til å måtte slite med dette resten av oppholdet. Brystvorten har også blitt helt hvit :-( Jeg klarer ikke å amme på denne puppen, men håndmelker litt innimellom. Får vel bare holde ut til vi kommer hjem. Får jeg mere feber må jeg på sykehuset og få stoppet melken. Det tar både masse tid og koster mange penger som legen sa :-( Vesla er dessuten bare 4,5 mnd så vil gjerne amme litt lengre i alle fall. Noen som har noen gode råd på hvordan jeg kan holde det i sjakk mens vi er her nede?
2 hjertegull :) Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg ville tatt kontakt med forsikringsselskapet.. Regner med dere har reiseforsikring.. De kan annbefale et sykehus, og dekke utgiftene, så tar dere dere av egenandelen når dere kommer hjem! Du må for all del ikke gå med brystbetennelse!! Verste utfall er koldbrann (da må du nok gå lenger enn til at dere kommer dere hjem altså, men skriver det bare likevel:) Ta kontakt med forsikringsselskapet med det samme! Vær så snill! Får helt vondt inni meg av å tenke på situasjonen din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå