Gå til innhold

Downsyndrom på 30 minutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg og babyen min gikk og tok oss en lur for en halvtime siden var Kåre Willoch på godmorgen norge med sitt barnebarn. Kom inn i stua nå og der sitter de der enda, men nå har barnebarnet fått downssyndrom.. Samme sveisen og det hele...

Skal sies at lyden er av...og jeg er noe trøtt idag.. Men satt lenge å lo over "forvandlingen" Jeg er i alle fall helt sikker på at jeg liker den nye utgaven bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker den nye utgaven bedre? Hva mener du med det?

Skrevet

At den skjønne og sympatiske gutten med DS er å foretrekke over det blærete barbebarnet til Kåre W.

Skrevet

Kåre Willoch HAR er barnebarn med downs. Selv så jeg ikke på, men der er da ikke sikkert at det er to ulike gutter...det kan ikke tenkes at du ikke la merke til at han hadde downs første gang du så på?

Skrevet

Men barnet med DS er vel barnebarnet? Så ikke innslaget, men husker at han fikk et barnebarn med DS, men det barnet er vel ikke så liten lenger? Hvis jeg ikke husker helt feil er det et felles barnebarn med Gro Harlem Brundtland. Deres barn giftet seg og fikk dette barnet med DS, men tror de skilte lag senere.

Skrevet

Det stemmer det anonym 10.11.

Skrevet

Tror ikke det var Brundtland, men Jan P. Syse. Willochs datter og Syses sønn, altså.

Skrevet

Jupp, det stemmer. Ble i tvil så måtte sjekke det, så for ordens skyld: Cecilie Willoch fikk barn med Jampe Syses sønn i 1992.

(Det var en unge som sa på tv eller noe at Norges statsminister het Jampe - siden har han liksom gått under det navnet her i distriktet iallefall.)

Skrevet

? Var han blærete da du så han først? Ble han plutselig skjønn da han hadde DS?

Forstår ikke helt dette jeg...

Skrevet

Om Willoch har et barnebarn med DS så er jo det en ting, da var han OGSÅ der. Fordi et av hans andre barn, som ikke har DS var i alle fall der først. Jeg så nemlig han på et annet program for ikke så lengesiden...og han er den pappagutten...og nå var han også på GMN for å snakke om sin bestefar på 80års dagen.

Det var bare en sånn "Oi" greie tidlig på morgenen fra min side når jeg kom tilbake og så at gutten med DS satt der. Det var IKKE samme gutten, men han hadde samme frisyre og slikt..og siden lyden DA var av aner jeg ikke om det var noen relasjon mellom de to...det bare så ut som samme gutten som plutselig hadde fått Downs.

Uansett...

HI

Skrevet

Hehe, javel... Trodde du bare hadde sett feil 1. gang siden du var så trett... At det var samme gutten liksom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...