augustanr2 Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 er det noen som har erfaringer med denne vogna? selv har jeg quinny freestyle, og er igrunn helt greit fornøyd med den, mne den er litt tung og stor....
lillesprelle Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Har en spirit s3 o7 modell, er veldig fornøyd! Den er enkel og god og kjøre. Har hatt den med hardbag og bruker nå sportsdelen. (Har forøvrig ikke hatt andre vogner så jeg kan sammenligne)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Har den og elsker den! Men tror ikke den er særlig lettere enn quinnyen. Den bare føles utrolig lett å trille, så er det et sjokk å prøve å løfte den.
serina Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg hadde quinny med første mann, da med dreamibag. Jeg fikk en stor gutt, som vokste ut av bagen allerede etter 4 mnd, og det var utrolig kjipt. Venter gutt nr 2 nå, og ser vel egentlig for meg at han også blir en stor plugg (førstemann var heldigvis ikke så stor når han ble født,men vokste seg fort stor, så satser på det er slik med neste og.. hehe..). Det jeg lurer på er hvordan bagene tenker da særs på hardbagen til Teutonia er i strl i forhold til dreami? Gidder ikke risikere samme greia med teutonia spirit, at veslen vokser for fort ut av bagen! Noen erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå