EvaY76 Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Testdag i dag! Hadde håpa at denne gangen skulle egga klore seg fast. Fekk satt inn 2 egg for første gang. Men nei da.......Egga vil ikkje feste seg. Dette var vårt 6. forsøk totalt og vårt siste forsøk i det offentlige. Er sliten! Men vil ikkje gi opp sjølv om det er fristende. Sprm. er ka gjer vi no? Danmark,Finland eller fortsette i Norge. ????????? Vi har holdt til på St. Olavs. Vil prøve noke anna, siden vi ikkje har lykkast til no. Andre i samme situasjon`?
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Hei Eva, det vondt når man mislykkes, men ikke gi deg. Har du hatt 6 offentlige ferske forsøk? Uansett reis til Danmark, det ville jeg gjort, jeg hører mye om nordica her inne, jeg selv har et mislykket forsøk bak meg, men mitt første forsøk for 6 år siden var posetivtog da var jeg i Danmmark(fikk hjelp av dr. trolle på majorstuaklinikken). fødte friske tvillinger:) Så da jeg hadde mitt forsøk på riksen i sommer og det gikk til h......ønsket jeg meg bare til Danmark igjen.. Men pgr av økonomi pr øver jeg mine offentlige og reiser heller til Danmark når det er over;)) så gi deg ikke, prøv å tenk posetive tanker at du skal lykkes- lykke til...
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Har vært der dere er (bokstavlig talt). Etter st.olav valgte vi Hausken,pga hans rykte og omdømme. Jeg var overbevist etter samtalen med han ). Et omfattende valg dere skal ta,mye å veie for og i mot. Mitt råd er å maile de forskjellige klinikkene som er aktuelle, og så velge ut i fra svarene dere får,og magefølelsen etter evt konsultasjon. Kan i alle fall anbefale Hausken !
EvaY76 Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2008 Takker for svar..... Har faktisk vore innom tanken både med Hausken og Nordica......Trur nok det blir Danmark i første omgang. Kanskje eg skriv ein mail allerede i helga. Ønsker minst mulig venting....... Har holdt på med IVf i snart 3 år. Hatt 3 uttak, der eg har fått satt tilbake ferskt egg 1 stk. kvar gong. Tilsammen 3 fryseforsøk, dette siste forsøket med 2 egg tilbakesatt.
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Trist at det ikke gikk for dere denne gangen heller:-( Men godt dere ikke gir opp enda. Kan love deg at det kommer til å være verdt det når dere endelig får en liten. Har selv vært i samtaler med Hausken da vi vurderte å gå privat. Kjenner flere som har lykkes hos han! Nå klaffet det heldigvis for oss i det offentlige, men vet iallefall hvor jeg skal om det ikke klaffer på søskenfosøk i det offentlige. Fikk bare en så utrolig god feeling av Hausken! Lykke til:-)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Hos oss var tanken enten nordica eller Hausken, og vi tok kontakt med begge. Rot i kommunikasjonen med Nordica,gjorde at vi følte oss tryggere i samarbeid med Hausken. Men som sagt tidligere,det er viktig å finne ut hva som er det rette for dere )
lillebie på`n igjen Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 huff jeg føler med deg, trist at det ikke skulle gå denne gangen heller. Får bare ønske deg lykke til neste forsøk. Jeg holder til på Nordica og er foreløpig fornøyd med det!
MK73 Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 Det var trist! Vi gjorde oss ferdige med de offentlige forsøkene i vår, tre ordinære og et fryseforsøk. Hadde jeg bodd på Vestlandet ville jeg ha valgt Hausken. Nå bor jeg i Oslo og synes hele prosessen er belastende nok, spesielt ift jobb, og dermed var jeg ikke så lysten på å reise verken til Haugesund eller Danmark. Mer tid borte fra jobben vil være en ytterligere stressfaktor for meg. I valget mellom Volvat og Aleris falt vi ned på Aleris, og skal ha første uttak der neste uke. Lykke til med valget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå