Gå til innhold

UL i dag! Gruer og gleder meg på samme tid;)

Anbefalte innlegg

Er nervøs fordi jeg har så lite symtomer og er redd for at det ikke er noe liv der, men samtidig er jeg utrolig spent på hva vi kommer til å se! Håper eg får se et bankende hjerte og da skal jeg virkelig prøve ¨å slappe av og ikke være redd hele tiden! Er førstegangsfødende og er mye inne her, men er ikke sikker på om det er så lurt alltid. Leser om så mange SA ogMA at man kan jo innbile seg det verste her inne!

Men synes samtidig det er godt å ha et sted hvor jeg kan lese og lære! alt er jo så spennende nå første gangen!

Fortsetter under...

Lykke til blondie:)

Jeg er sikker på at det går kjempe bra. Første gangen er alltid spennende, selvom det er min andre gang og jeg synes fortsatt det er spennende:) Tror kanskje jeg er litt mer rolig og mindre bekymret denne gangen.

Du får oppdatere oss på hvordan ultralyden gikk da. Forresten, hvilken uke er du i? Jeg er 9 uker på mandag og går over i den 10ende uken på tirsdag.

Masse lykke til:)

Annonse

Lykke til i dag!!

Jeg hadde tidlig UL i går, og var også driiiit nervøs. Men alt var bare bra:) Jeg klarte egentlig ikke å tyde en dritt bortsett fra at jeg så noe leet på seg, som visst nok var hjertet, og så hørte jeg hjerteslagene i tillegg. Helt fantastisk. Dette går nok bra skal du se:)

Lykke til i dag "Blondie".

jeg skal også på UL idag, om nøyaktig en time. Gruer meg på en måte, var på en UL på lørdag pga litt blødning, de fant hjerteaktivitet så alt var i orden. Men blødningen gav seg liksom ikke så idag blir det ny UL. Håper virkelig alt er i orden. Går inn i min 11 uke idag hvis det er rett etter menstruasjonen.

tvi tvi og lykke til til oss:)

Tusen takk for alle lykke ønskninger!

Alt gikk strålende! Så et hjerte som slo og både armer og bein! Så nå kan jeg forhåpentligvis klare å slappe av. Ut fra UL så er jeg 8+1 og ut fra menstermin 8+6 så er nok i nærheten der tenker jeg! Samboer var med og var utrolig stolt når vi gikk ut! Han var kjempeglad for å ha vært med! Så det anbefales;) Var også godt å ha noen å holde i hånda;) når nervene ble litt frynsete. Legen kunne ikke se noe på utvendig ultralyd fordi livmora lå så langt bak, men på invendig så vi den lille godt! i morgen har vi bedt inn mine foreldre og svigers på middag og så skal vi vise de UL-bilde! Blir nok godt mottatt;)

Jeg spurte legen om hva sjangsene var for at det nå skulle gå galt etter hva han hadde sett, og han sa at det var nesten lik 0% men kunne jo selvfølgelig ikke love noe! Men det var iallefall betryggende! så nå skal jeg prøve å slappe av;)

Lykke til alle dere andre også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...