Gå til innhold

blemmer på tunga og i halsen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har fått et virus som har gitt henne blemmer i halsen og på tunga...hun vil ikke spise og ikke drikke, men hun må jo ha noe! Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre! Is funka ikke, men virker som om hun egentlig er både sulten og tørst, men klarer liksom ikke få det ned!

Skrevet

Å, det har min fireåring, min fjortenåring, jeg og min lille niese på ett år hatt!

Det er skikkelig vondt og ubehagelig, men dessverre ikke så mye å gjøre med.

Min niese ville ha havregrøt og myke boller, det var omtrent det eneste hun klarte å spise mens det sto på.

Kanskje du kan prøve med litt saft?

Skrevet

Har noe på apoteket som heter aftemed spray eller gele som hjelper å bedøve smerten litt så en får i seg litt mat.Jeg har hatt det viruset var helt jæ.....! Kan også drikke flytenede paracett blandet i melk. Råd fra legen..Lykke til og god bedring til jenta di.

Skrevet

Dere som har hatt dette viruset, hvordan startet det og hvordan utartet det seg?? Jeg har i en ukes tid nå hatt flere små blemmer i munnen. Igår begynte jeg også å bli sår i halsen, og nå er jeg altså fullt forkjølet med sår hals og tett nese. Blemmene er der enda, men ikke så ille at jeg ikke kan spise. Men håper jeg er på bedringens vei nå, jeg KAN ikke bli sykere til uken, jeg skal gifte meg neste lørdag!!!!!! :((

Skrevet

Jeg fikk først et par blemmer på tunga, så etter noen dager hadde jeg i hele munnen på drøvelen og i halsen.Var utroligt vond ,orket nesten ikke snakke spiste kun is og selv det var vondt.Hjalp litt med aftemed og paracett..Tok 14 dager å bli kvitt blemmene.. Du kan jo ha fått en mildere form. God bedring og lykke til neste helg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...