Gå til innhold

Når kjøper man vogn egentlig?

Anbefalte innlegg

Eg er i min 20 uke og vi har no fått barnevognen og bilsete i hus!! noen sa til meg at det var ALTFOR tidlig!!!! at eg var gal!!! er eg det?.

Hallo er jo halvveis i svangerskapet så eg syntes ikke det var tidlig, og så var akkurat den vognen vi ville ha på tilbud då må man jo slå til:).

Fortsetter under...

Jeg er 20+4 og har enda ikke kjøpt meg vogn enda, men det er fordi jeg bare titter litt enda...

hadde jeg funnet meg en vogn tidligere som jeg hadde hatt lyst på hadde jeg kjøpt den med en gang... :-)

Når man finner det man ønsker seg så er det bare å kjøpe det, uavhengig av hvor langt man måtte være på vei mener jeg... :-D

He he... Nei syntes ikke det er tidlig. Og vi som skal ha i februar har jo jula i mellom og da er det ikke stort vi får tid til. Den vogna vi skal ha er det 6 uker leveringstid på og bedre å ha vogn i hus enn at man sitter uten vogn når babyen kommer fordi man bestilte for seint. Skal på Ikea i slutten av mnd å kjøpe seng, komode og skap. Og biltol er allerede bestilt. MYE man må ha og er dyrt hvis man skal kjøpe alt i januar og februar som er regningsmnd.

Er jo også så spennende å handle inn og planlegge :)

jeg tenker som så at hvis jeg skal gå rundt å være redd for at noe skal skje og vente med å kjøpe inn allt så vil jeg bli smågal og litt kokko.. Dessuten ser jeg for meg at jeg blir kjempeslitsomt å gå rundt høygravid midt i julestria å gjøre storhandel.. Jeg gleder meg så mye til å bli mamma og vil kose meg med innkjøpene. Jeg er 22 uker og har kjøpt inn seng og vogn pluss litt klær allerede og driter en lang masj i hva alle andre rundt meg sier..

Annonse

Jeg har og kjøpt barnevogn, og i tillegg seng, bilstol og stellebord. Er 22 uker på vei... Med tanke på jul, regninger osv måtte vi bruke litt penger nå da vi hadde råd, og fant noe av det vi ville ha på tilbud! Synes ikke det er for tidlig, aner jo ikke hvordan formen blir framover heller. Etter jul har jeg tenkt å kose meg, og i desember skal jeg forberede jula!:) Og tida går igrunn ganske så fort, så bare kos deg med shopping! Det gjør jeg, hvertfall så lenge pengene strekker til;)

Det var godt å vite at eg ikke er så tidlig ute!!. Ja vi tenkte det samme, er jul no om ikke lenge og regninger må betales så da må man bare kjøre på når tilbud dukker opp:). Eg tenkte også å kose meg etter jul:) så derfor vil eg helst ha utstyr i hus før jul, så slipper vi å stresse den siste tiden:).

Hejjj <3

Jeg kjøpte barnevogn rundt måned 3, jeg fant en jeg likte til 2000kr på finn.no. Den var lite brukt! Vi er så fornøyde med den! Jeg hadde aldri fått en biligere vogn heller ikke så lite brukt! Baby rommet beynner snart å bli ferdig. Det meste er hvertfall innkjøpt. VI har fått masse tøy, jeg sier jo ikke nej takk til det! Så synes ikke det er tilig med noe som helst innkjøp.

Viss noe skulle skje da, får man kanskje mulighet for barn senere eller selge videre. men det er ikke noe jeg synes man skal tenke på i det hele tatt...

min mening.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...