Gå til innhold

Guttungen vil ikke ha grøt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så hva skal jeg gi da????! Har prøvd en måned å gi grøt. Han er nå 6,5mnd. Han spiser kun 4-5 teskjeer, så er han ikke mer interessert. Har ikke fått tenner, får bare pupp ellers. Vil ikke ha fruktmos, har prøvd flere typer grøt. Spiser bittelitt banan hvis jeg skraper av med teskje. Kan jeg prøve å gi litt brød?? Redd han skal sette i halsen... Ser ut som jeg har en skikkelig puppegutt! Eter forresten ca 3-4 ganger på natten også............jeg blir sliten!!!!! Han må se å ete mat snart! Klem fra sliten mor! (som er matvrak, så hvorfor kan ikke guttungen også være det..? :-) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd HIPP grøten (fra 4 mnd) med fersken og banan. Den kom jeg tilfeldigvis over i en Meny butikk i en annen by, og lillegutt elsket den. Den er faktisk kjempe god. Blandes med vann.

Skrevet

Kjenner til den der..

Min vil heller ikke spise grøt, bare pupp.. og det resulterer jo i uttalige amminger på natten og.. Er duuper sliten selv, men nå skal jeg til helsesøster på tirsdag så jeg kan få noen råd om hva jeg kan gjøre..

Er ganske slitsomt.. Hun var veldig glad i grøt før, men nå spiser hun bare noen skjeer.. Jeg gir henne brødskive jeg da, for hun er 9 mnd, men det går ikke noe ned av den heller..

Skriver under på at jeg trenger litt tips, men har dessverre ingen tips til deg..

Men det er ingen fare å prøve å gi han brød altså.. Det er bare å prøve seg fram, med små biter, evnt synke de i litt melk el..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...