Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 datteren vår på ca 2.5 år vil rett og slett ikke til pappaen sin for tiden. får helt vondt av han. hun skal bare til mamma hele tiden. og det hjelper jo ikke på at hun har vært litt syk i det siste så nå har hun vært hjemme i over en uke fra barnehagen sammen med meg... ( er i perm) pappaen skal ikek få legge henne, ikke få leke med henne, når hun slår seg skal hun bare til meg, når hun er trøtt skal hun bare kose med meg osv.. vet ikke hva jeg skal gjøre..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Har det på samme måte, men her i huset er det jeg (mamma) som ikke får lov å gjøre noe som helst! Ikke legge, kle på etc. "Nei, pappa gjøre det..." Kan være søskensjalusi her i huset... Hvis det ikke er det, er det vel bare at de venner seg til å være med en person, og liker måten den personen gjør ting på. 2 åringer er jo vanedyr og veldig glade i rutiner, det får de til å føle seg trygge. 2,5 år her også.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har osgå en på 2 1/2 som helst bare vil være med mammaen sin. Så lenge vi er sammen hele fam så er det bare meg han vil til. Men når jeg er ute er pappaen godtatt. Så pappen tar han med seg ut en del for å finne på gøye ting. Han vil helst at jeg skal legge han hver kveld, men det gjør jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 det går greit å være med pappa når eg ike er der. hun begynner å bli utspekulert. kommer med veldig sårende kommentarer til pappaen. f.eks så kan hun plutselig si at hun er bare mamma sin jente. vil ikke være med deg pappa. og hun sier det sånn uten at han har sagt eller gjort noe. de sitter f.eks å ser på tv eller noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå