Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 hvor gammelt var barnet deres når de gjorde sitt første tegn. og hvilket tegn var det?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Første tegnet hun gjorde var bade, da var hun 1,5 år gammel. Så tok det litt tid før det kom noe nytt. Rundt 2-års dagen lærte hun seg spise og is. Da løsnet det på en måte, og hun har lært seg veldig mange nye tegn de siste to månedene.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Datteren min har ikke down syndrom, men hun er sen språkelig og motorisk. Men det blir brukt tegn til tale på henne, så derfor velger jeg å svare deg:) Hun startet i bhg i august i år. Hadde lite språk som mamma, pappa, voff voff, hei. Men hun skjønner endel da selvom hun ikke prater tilbake. Nå gjør hun flere tegn og jeg ser tydelig fremgang hos henne:D Det er så gøy å se. Hun ble 2 år i september. Hun kan disse tegnene: spise mat, tørst, ferdig, bade, dukke, sove, pusse tenner, kjøre bil, gå/går, hoppe. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå